معاون امور اقتصادی استاندار یزد:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ‌یزد با اشاره به شرایط اقتصادی و آب در استان، تاکید کرد‌: صنایع آبخواه و آلاینده و ناسازگار با محیط زیست به هیچ وجه در استان یزد مجوز نمی‌گیرند .
کد خبر: ۶۲۰۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱ 19 June 2018

«علی زینی‌وند» در نشست مرکز سرمایه گذاری استان،‌اظهار کرد: ‌ضروری است فرصت‌های فریز شده استان در حوزه سرمایه گذاری شناسایی شود.

وی با اشاره به ضرورت بررسی وضعیت ظرفیت‌های فریز شده در مجموعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی منطقه ویژه اقتصادی استان یزد، افزود: ‌مبنای برنامه ریزی‌ها و تصمیم گیری‌های ما در استان باید هدفمند ‌و مبتنی بر کار کارشناسی باشد و این مهم با اطلاعات شفاف، ‌دقیق و پالایش شده امکان پذیر است .

‌معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد همچنین خواستار تشکیل بانک اطلاعاتی جامع از افراد سرمایه گذار در استان و میزان توانمندی آنها در این حوزه شد و گفت: ‌باید در زمان صادر کردن مجوزها راستی آزمایی شود که آیا این سرمایه گذاری‌ها در مسیر توسعه استان است یا خیر و منجر به چه تعداد اشتغال جدید می‌شود .

زینی‌وند در پایان سخنان خود تاکید کرد‌: ‌با شرایط حساسی که استان یزد در رابطه با آب دارد، صنایع آبخواه و آلاینده و ناسازگار با محیط زیست به هیچ وجه در استان یزد مجوز نمی گیرند و مجوزها به سمت صنایع های تک، ‌کم آبخواه و ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان دانشگاهی هدایت شده و می‌شود .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار