مدیرکل آموزش و پرورش یزد:
مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد، گفت: آموزش، تجربه، خلاقیت و مهارت، شاخص‌های تشخیص شایسته خواهی در آموزش و پرورش است .
کد خبر: ۶۲۰۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷ 19 June 2018

«عباسعلی دانافر» در نخستین نشست شورای اداری اداره کل آموزش و پرورش استان در سال 97 با مطرح کردن نظریه جامعه شناسی «پنجره شکسته» نقش محیط در ایجاد رفتارهای نامطلوب اجتماعی را عنوان کرد و گفت: در یک سازمان نیز اگر یک رفتار انحرافی شکل گرفت و بلافاصله برای آن رفتار وقت نگذاریم، فرصت برای ادامه و پیدایش این رفتارها بیشتر می‌شود .

وی افزود: برای داشتن سازمانی پویا و یاد گیرنده باید مواردی از قبیل شایسته خواهی، توجه به زمان و برنامه‌ریزی، توجه به انگیزش درونی، قدرت افق دید، رعایت نظم و انظباط، ارتقای تعلق و تعهد سازمانی و داشتن روحیه امید و نشاط و شادابی را تقویت کنیم .

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در ادامه ابراز امیدواری کرد تا با برگزاری این نشست یک قدم به سمت بازسازی و بهسازی محیط سازمانی آموزش و پرورش یزد برداشته و همدلی و ارتباط در بین کارکنان این نهاد فرهنگی و آموزشی قوی‌تر شود.

دانافر در پایان با اشاره به ضرورت ایجاد فضای تبادل نظر در نهادهای آموزشی و فرهنگی،‌ تصریح کرد: نظرسنجی و تبادل نظر در مورد مسائل مختلف آموزشی نقش مهمی در خروجی بهتر و کارشناسی تر ایفا می‌کند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار