مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد گفت: متاسفانه اغلب سرمایه گذاران، نقشه تجاری منسجمی برای سرمایه گذاری ندارند و این امر سبب بروز مشکل می‌شود.
کد خبر: ۶۲۱۱۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳ 20 June 2018

سیدمسعود عظیمی در چهارمین جلسه کارگروه اشتغال استان یزد در سال جاری با بیان اینکه متاسفانه ما پیرو کارآفرین و سرمایه گذار هستیم، اظهار داشت: این روش سبب می شود که در اجرای سیاست های بالادستی با مشکلات جدی مواجه شویم.

وی عنوان کرد: اکثر افراد سرمایه گذار، نقشه تجاری را در ذهن خود به طور منسجم ندارند که این امر روند کار و تولید را با مشکل مواجه می کند.

عظیمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در جلسه ای مطرح شد که EC آب منطقه ای از ابرکوه ۹۰۰ است، بیان کرد: این مسئله مورد بررسی قرار گرفت و پیشنهاد می کنم آب کشاورزی این منطقه را از محل تصفیه آب تامین کرده و آب موجود را به صورت آب بسته بندی توزیع کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد خاطرنشان کرد: این امر سبب می شود هم از منابع آب به نحو بهتری استفاده شود و هم در منطقه اشتغالزایی صورت گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرحی که در زمینه تولید کاشی آنتی باکتریال تهیه شده از گرانول در تفت مطرح شده بود، افزود: این طرح از آنجا که نیاز به بحث کارشناسی داشت، به جلسه بعد موکول شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار