سرپرست تیم ملی هندبال نوجوانان:
سرپرست تیم ملی هندبال نوجوانان ایران گفت: سیاست کلی فدراسیون، توسعه این ورزش در همه استان ها و بخصوص مناطق کم برخوردارتر است.
کد خبر: ۶۲۱۱۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ 20 June 2018

مجید پارسایی در حاشیه برپایی اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان در شهر هرات، مرکز شهرستان خاتم در استان یزد افزود: استعدادهای خوبی در این رشته در مناطق محروم وجود دارد که نمونه آن حضور چهار بازیکن از شهرستان خاتم در اردوی تیم ملی است.
به گفته وی اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان از 24 خرداد ماه در این شهر آغاز شده و تا 31 خرداد ماه ادامه دارد.
وی خاطرنشان کرد: در این اردو استقبال خوبی از تیم ملی نوجوانان شده و امیدواریم تیم ملی با کسب پیروزی در رقابت ها بتواند خاطره خوبی را برای مردم هرات مرکز این شهرستان رقم بزند. 
پارسایی، همچنین با بیان اینکه فرایند مثبت این اردو توسعه مسائل تاکتیکی و تکنیکی و بحث علم هندبال است، اظهار کرد: در اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان کشور 28 بازیکن حضور دارند که پنج نفر از آنان از استان یزد هستند که از این تعداد هم چهار نفر از شهرستان خاتم انتخاب شده اند.
وی در پایان یادآور شد: از زمان مستقر شدن در شهر هرات، مسئولان، سنگ تمام گذاشتند که امید داریم این شرایط در همه جای ایران فراهم شود و بقیه شهرستان ها هم بتوانند مقدمات چنین اردوهایی را فراهم کنند. 
وی از ریاست هندبال استان، یزد رئیس هیات هندبال شهرستان خاتم و همه کسانی که در این اردو تیم ملی و کادر فنی آن را حمایت همه جانبه کردند تقدیر کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار