شهردار اردکان با اشاره به توطئه دشمن برای دلسرد کردن مردم از نظام و انقلاب گفت: مهم‌ترین وظیفه ما تلاش برای جبران کمبودها و رفع مشکلات جامعه است.
کد خبر: ۶۲۱۳۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲ 20 June 2018

 احمد کمالی در جلسه با کارکنان شهرداری اردکان با اشاره به نقشه‌های دشمنان برای مأیوس کردن مردم از نظام و انقلاب، گفت: دشمن درصدد است با فشارهای بی‌سابقه و جنگ روانی خود مردم را دلسرد کند و مهم‌ترین وظیفه ما در این برهه از زمان، تلاش و کوشش مضاعف برای جبران کمبودها و رفع نواقص و مشکلات جامعه است.

وی بر ضرورت همدلی و همفکری کارکنان شهرداری تأکید کرد و گفت: شهرداری برای تأمین رفاه و آسایش مردم در درجه اول به همدلی مجموعه عوامل خود نیاز دارد که بدون شک با همکاری صمیمانه می‌توانیم بر بسیاری از مشکلات فائق آییم و رضایت خاطر همشهریان را کسب کنیم.

شهردار اردکان بابیان اینکه پروژه‌های عمرانی شهری با جدیت در حال پیگیری است، تأکید کرد: آسفالت بلوار کوثر، فضاسازی داخلی میدان امام رضا (ع)، فضاسازی داخلی میدان حضرت ابوالفضل (ع)، احداث پارک بزرگ مزرعه سیف، پیاده‌روسازی خیابان شهید مروتی، سنگ جدول‌گذاری حدفاصل بلوار ولی‌عصر (عج) به میدان خرانق، کف سازی، بدنه سازی و نورپردازی کوچه‌ها و مسیرهای منتهی به خیابان شهید بوستانی و محله تیران، فضاسازی داخلی میدان بهشت، ادامه پیاده‌روسازی خیابان آیت‌الله فکور، ایجاد رمپ ورودی معدن ازجمله پروژه‌هایی است که بعضی از آن‌ها به اتمام رسیده و مابقی آن نیز با جدیت هرچه تمام در حال پیگیری است.

وی به ابلاغ ساعت جدید کاری و لزوم صرفه‌جویی در مصرف برق اشاره کرد و افزود: همه‌ساله در تیر و مردادماه با افزایش دمای هوا و استفاده از کولر و خنک‌کننده‌ها شاهد افزایش شدید مصرف برق هستیم به‌طوری‌که در صورت عدم مدیریت مصرف به‌خصوص در استان ما با مشکلاتی مواجه خواهیم شد که امیدوارم با تغییر ساعت کار اداری و رعایت دقیق توصیه‌ها در مدیریت مصرف برق موفق باشیم.

کمالی در پایان خاطرنشان کرد: همکاران توجه داشته باشند که به لحاظ محدودیت‌های مالی شهرداری، صرفه‌جویی در تمام‌کارها ضروری است و این مسئله می‌بایست سرلوحه کارهای همکاران قرار بگیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار