عضو شورای شهر یزد با اشاره به فشار اقتصادی که این روزها به مردم وارد شده است،‌ گفت: در چنین شرایطی باید از هزینه های غیرضروری در شهرداری جلوگیری شود.
کد خبر: ۶۲۱۵۳۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰ 21 June 2018

 مرتضی شایق در جلسه علنی شورای شهر یزد با بیان اینکه امروز دشمنان ما شمشیر از رو بسته اند، اظهار داشت: وضعیت افرادی که ادعای مسلمانی دارند و دشمنی و عداوت آنها با اسلام آشکار است، مشخص شده است.

وی با بیان اینکه کشور ما در چنین شرایطی با وجود دشمنی‌های آشکار دشمنان، نیاز به کار جهادی دارد،‌ افزود: در دوران دفاع مقدس همه مردم دست به دست هم داده بودند و حتی وسایل فرسوده را برای حمل و نقل نیروها آماده می کردند و هرکس کاری از دستش بر می آمد انجام می داد و جهادگران نیز سنگرسازان بی سنگر بودند.

عضو شورای اسلامی شهر یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی تغییرات در شهرداری یزد عنوان کرد: اکنون وقت این هزینه ها و ساخت و سازها و دکوربندی‌ها که در شهرداری یزد در حال انجام است، نیست.

شایق ادامه داد: اکنون فشار روی مردم بسیار است و لازم است این فشار را کم کنیم بنابراین لازم است از هزینه های غیرضروری کاسته شود تا بتوانیم از فشار وارد شده به مردم کم کنیم.

وی افزود: نزدیک به ۴ هزار هکتار آسفالت و پیاده رو در شهر داریم و باید در سطح معاونت در شهرداری به آن رسیدگی شود و خود این موضوع نیز می تواند درآمدزا باشد.

شایق یاداور شد: اکنون وضعیت آسفالت‌ها مناسب نیست و ترک‌ها و چاله‌های بسیاری در سطح خیابان‌ها و کوچه ها به چشم می خورد که باید به آن رسیدگی شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار