فرماندار اردکان گفت: طرح برند سازی و شبکه سیر شرکت‌های حمل‌ ونقل مسافربری جاده‌ای به منظور جلب رضایت مسافران باهدف اجرای حقوق شهروندی در این شهرستان اجرا می شود .
کد خبر: ۶۲۱۵۵۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹ 21 June 2018

هادی مقیمی در نشستی با معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد به منظور رسیدگی به وضعیت حمل و نقلی این شهرستان به ظرفیت، توانمندی و جایگاه فعالیت‌های بخش حمل‌ونقل مسافر اردکان پرداخت.
وی اضافه کرد: با اجرای شبکه سیر، سیستم بطور اتوماتیک کد شرکت هایی که موارد مربوط به شبکه سیر را انجام نداده اند غیر فعال می‌کند، لذا شرکت های مسافربری باید نسبت به ثبت قرارداد نمایندگی در سامانه مدیریت شرکت ها و همچنین اصلاح تابلو، مهر، بغل نویسی، بلیت و سایر موارد مربوط به شبکه سیر اقدام کنند .
فرماندار اردکان تصریح کرد: شرکت‌های مسافربری این شهرستان در اسرع وقت باید نسبت به ثبت قرارداد نمایندگی ناوگان تحت پوشش در سامانه مدیریت شرکت ها به منظور اجرای طرح شبکه سیر اقدام کنند در غیر اینصورت کد رهگیری برای آنان صادر نمی‌شود.
مقیمی در ادامه با بیان اینکه نیاز جامعه امروز استفاده از روش ها و تکنولوژی های جدید است تصریح کرد: رویکرد سنتی دیگر جذابیتی ندارد و شهرستان اردکان جدا از دیگر شهرهای کشور نیست .
وی اظهار کرد: مسافرین در برابر هزینه پرداختی باید خدمات بهتری بگیرند.
فرماندار اردکان با بیان اینکه اگر بخواهیم از تحولات جهانی عقب بمانیم به حاشیه می رویم ادامه داد: در دنیایی زندگی می کنیم که هرتلفن همراه نقش رسانه را بازی می کند .
مقیمی گفت: حمل و نقل و شبکه های مسافر بری مهم‌ترین سرمایه یک کشور است که باید تلاش مضاعف شود تا از طریق ارائه خدمات مطلوب، اعتبار خود را در نزد مردم حفظ نمود و با برند سازی سطح خدمات قابل‌ ارائه به مسافران به ‌تدریج ارتقاء یابد.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد نیز در ادامه با بیان اینکه در نشستی طرح برند سازی دراردکان به تصویب رسیده است تصریح کرد: متاسفانه این طرح کشوری با گذشت دوماه هنوز اجرایی نشده است .
محمد حاجی صفری گفت: تقریبا تمام متقاضیان تقاضای اجرای این طرح را دارند .
وی از مزایای این طرح را افزایش بهره‌وری در حمل ‌ونقل، رونق اقتصادی و بهبود وضعیت حمل‌ونقل جاده‌ایی و افزایش ایمنی سفرهای جاده ای دانست.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار