زمانی قمی استاندار یزد در پیامی ضمن تسلیت شهادت مظلومانه شهید بهشتی و یارانش، آغاز هفته قوه قضائیه را گرامیداشت.
کد خبر: ۶۲۲۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲ 23 June 2018

به گزارش «تابناک یزد»، زمانی قمی استاندار یزد در پیامی ضمن تسلیت شهادت مظلومانه شهید بهشتی و یارانش، آغاز هفته قوه قضائیه را گرامیداشت.

درپیام زمانی قمی آمده :آغازین روزهای تير ماه هر سال، يادآور ضایعه عظیم و جانگداز شهادت مظلومانه آيت الله دكتر بهشتي(رض) و 72 تن از یاران باوفای انقلاب اسلامی است، اگرچه عروج این والامقامان برای ملت رشید ایران اسلامی، سخت و جبران ناپذیر بود لیکن در پرتو الطاف الهی، خون مطهر آنان، منجر به تقویت روحیه شهادت طلبی و ایثارگری در جامعه شد و حرکت جوانان غیور این مرز و بوم مقدس را به سمت قله های عزت و اقتدار شتابان تر کرد.

شهيد بهشتي مجتهدی متفکر و پرورش یافته اسلام ناب محمدی(ص) و برآمده از مکتب اصیل عاشورای حسینی بود و بی جهت نیست که امام راحل عظیم الشان(ره) از او به عنوان خار چشم دشمنان اسلام یاد می فرمودند. به همین مناسبت، نامگذاری هفته اول تیرماه هر سال به نام هفته قوه قضاییه، اقدامی مبارک و فرصتی ارزشمند است تا ضمن تکریم از تلاشگران عرصه دفاع از حقوق مظلومان و خادمان توسعه فرهنگ عدالت گستری در قوه قضاییه، بار دیگر به تبیین شخصیت والا و ممتاز شهید بهشتی(رض) در حوزه های مختلف پرداخته شده و از این رهگذر، نسل جوان امروز ایران اسلامی، بیش از پیش با خدمات عظیم این متفکر فرزانه و مجاهد نستوه آشنا شوند.

اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهید والامقام آیت ا... بهشتی(رض) و همه شهداي هفتم تير به ويژه شهيدان سيدرضا و سيد محمد پاكنژاد، فرا رسیدن هفته قوه قضاییه را به همه دست اندرکاران خدوم و پرتلاش این قوه در استان یزد تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقيت همگان را در راستاي آرمان‌هاي بلند امام راحل عظيم الشان (ره) و منويات مقام معظم رهبري(مدظله العالی) از درگاه حضرت دوست مسئلت مي‌نمايم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار