مدیر کل تعزیرات حکومتی استان یزد اعلام کرد: به منظور پیشگیری از تخلفات و حمایت از حقوق مصرف کنندگان، گشت های سیار تعزیرات حکومتی در ساعات اداری و ایام تعطیل برگزار می ‎‎ شود.
کد خبر: ۶۲۲۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰ 23 June 2018

«غلامرضا سالاری» با تأکید بر حمایت از حقوق مصرف ‎‎ کنندگان و کالاهای مصرفی و ضروری مردم، اظهار کرد: پیشگیری، نظارت و کنترل قیمت ‎‎ ها و برخورد قانونی با متخلفان و سودجویان از اهداف این طرح با همکاری دستگاه ‎‎ های نظارتی است.

وی افزود: مراکز توزیع گوشت قرمز و مرغ، رستوران ‎‎ ها، مراکز عرضه شیرینی و آجیل و مراکز میوه و تره بار از جمله اصناف مورد بازرسی در این طرح هستند.

سالاری عنوان کرد: نظارت تعزیرات حکومتی به صورت گشت ‎‎ های محسوس و نامحسوس انجام می ‎‎ شود و شهروندان در صورت برخورد هر گونه تخلف و گرانفروشی می ‎‎ توانند از طریق سامانه 135 سازمان تعزیرات حکومتی و سامانه 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت، تخلفات را برای رسیدگی اعلام کنند تا سازمان تعزیرات حکومتی به همراه نمایندگان دستگاه ‎‎ های نظارتی نسبت به بررسی و برخورد قانونی و فوری و قاطع با متخلفان اقدامات لازم را انجام دهند.

گفتنی است؛ در همین راستا نیز صبح امروز پنجشنبه گشت مشترک سیار اداره کل با حضور رییس شعبه تعزیرات حکومتی، بازرسان اتاق اصناف یزد تشکیل و از چندین واحد صنفی و فروشگاه عرضه مواد غذایی گوشت مرغ، برنج ، میوه و تره بار یزد بازدید و بازرسی بعمل آوردند.

در این بازرسی‎‎ها ضمن تذکرات لازم به برخی از واحدها، جهت واحدهای متخلف برگ گزارش و صورتجلسه تنظیم و جهت بررسی و رسیدگی به اتاق اصناف یزد و اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد ارسال شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار