معاون استاندار یزد:
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد تكريم و معرفي شخصيت‌هاي برجسته را منشأ اثر در جامعه دانست و گفت: ميراث جهاني يزد فرهنگ غني و انسان‌هاي شايسته آن است.
کد خبر: ۶۲۲۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴ 23 June 2018

«محمدعلی طالبی» در جشن امضاء كتاب و مراسم تجليل از پروفسور «محمدحسين سلطان زاده» اظهار کرد: حضور در اين برنامه و تجليل از شخصيت والاي پروفسور سلطان زاده كه از مفاخر استان يزد هستند و تقدير از افرادي كه اين گونه برنامه‌هاي ارزشمند را به منظور معرفي شخصيت‌هاي گرامي و اثرگذار يزدي برگزار مي‌كنند، داراي اهميت فراوان است.

وی افزود: تجليل و معرفي شخصيت‌هاي برجسته‌اي كه منشا خير و اثر در سطح جامعه،استان،كشور و حتي در جهان بوده‌اند نشانگر تغيير و جايگزيني نگاهي نو نسبت به فرهنگ گذشته مبني بر اينكه ما مردماني فراموشكار هستيم و تجليل شايسته از چهره‌هاي موثر نداريم را نويد مي‌بخشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: در حال حاضر شاهد هستيم كه نگاه گذشته جاي خود را به فرهنگ تكريم و سپاسگزاري از افرادي داده است كه با تمام مشكلات جنگيده و توانستند نقش پر رنگي را در جامعه ايفا كرده و افتخاري براي اين مرز و بوم باشند تا نام يزد را در كنار ديگر بزرگان به نيكي ثبت نمايند.

طالبي تصریح کرد: اگر امروز يزد به عنوان ميراث جهاني در دنيا مطرح و به ثبت مي رسد، ميراث اصلي و اساسي ما فرهنگ غني و انسان هاي شايسته هستند و هر چه داريم به اين امر وابسته است.

وی در پايان تأکید کرد: ميراث ماندگار ما متكي به انسان‌هاي بزرگ و شايسته مي باشد و به همين دليل است كه بايد در جاي جاي اين استان و همه بخش ها قدردان زحمات اين عزيزان باشيم.

گفتني است؛ پروفسور محمدحسين سلطان زاده با بيش از نيم قرن تجربه پزشكي كودكان و از مفاخر دبيرستان ايران شهر يزد مي باشد كه امروز در برنامه اي با عنوان «مردي برخاسته از كوير» با حضور علاقه مندان مورد تكريم و تجليل قرار گرفت.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار