امام جمعه موقت یزد:
امام جمعه موقت یزد با اشاره به ضرورت تدبیر در مدیریت دغدغه‌های اقتصادی کشور، گفت: مسئولان نظام و نمایندگان مجلس فارغ از هرگونه حزب‌گرایی قانونگذاری برای رفع دغدغه‌های اقتصادی را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.
کد خبر: ۶۲۲۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳ 23 June 2018

آیت الله«سیدمحمدرضا مدرسی» در خطبه‌های این هفته یکم تیرماه نمازجمعه شهرستان یزد، با اشاره به فرا رسیدن شهادت شهید مطهری،هفته قوه قضائیه، اظهار کرد: به تعبیر امام خمینی(ره) شهید بهشتی خود نمادی از امت مسلمان است.

وی با بیان این‌که قوه قضائیه حافظ عدالت در جامعه است، افزود: در جامعه اسلامی قوه قضائیه پناه مظلومان است و باید نهایت سعی خود را برای برقراری عدالت در تمام سطوح ایجاد کند.

امام جمعه موقت یزد در ادامه عدالت اجتماعی را یکی از ویژگی‌های انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: دشمنان دین و نظام اسلامی کسانی هستند که خورشید تابان حقیقت را می‌بینند و برای حفظ منافع خود منکر آن می‌شوند.

مدرسی با بیان این‌که ارزش‌های انقلاب اسلامی خورشید تابان حقیقت در ایران است، گفت: مستکبران قصد دارند با ترویج بدبینی ملت ایران را نسبت به دشمنان دین اسلامی بی‌تفاوت کنند.

عضو فقهای شورای نگهبان در بخش دیگری از سخنان خود رفع دغدغه‌های اقتصادی را مهمترین رسالت روئسای سه قوه مجریه، مقننه و قضایی دانست و بیان کرد: تدبیر در مدیریت راهکارهای اجرایی نقش مهمی در توسعه کشور و رفع دغدغه مسائل اقتصادی ایفا می‌کند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس باید فارغ از هرگونه حزب‌گرایی بیانات رهبر انقلاب را سرلوحه کار خود قرار داده و نسبت به قانون‌گذاری اسلامی و به نفع مردم اقدام کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار