سیزدهمین جشنواره فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی در چارچوب شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) فعالیت خود را از بهمن ماه سال 96 با انتشار فراخوان در شهر جهانی یزد آغاز و در شهریورماه با معرفی آثار برگزیده به کار خود پایان می‌دهد.
کد خبر: ۶۲۲۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵ 23 June 2018

«مجید جوادیان‌زاده» با اشاره به آغاز سیزدهمین جشنواره فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی، اظهار کرد: در مرحله اول، فراخوان جشنواره به همه دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی سراسر کشور ارسال و پس از آن، از همه فعالان عرصه هنر بویژه هنرمندان و فیلم سازان دعوت شده تا آثار خود را برای حضور در سیزدهمین دوره جشنواره تهیه و ارسال کنند.

وی افزود: با شروع فرآیند فراخوان، تعداد زیادی از هنرمندان برای حضور در جشنواره اعلام آمادگی کردند و به همین منظور از نخستین هنرمندی که اثر خود را برای حضور در جشنواره ثبت کردند، قدردانی شد.

دبیر برگزاری جشنواره فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی، گفت: ثبت نام و ارسال آثار از طریق تارنمای شمس توس به نشانی yazd.shamstoos.ir و portal.shamstoos.ir صورت می‌گیرد و شرکت در جشنواره، برای همه سازمانهای دولتی، ارگانها، مراکز خصوصی و عموم آزاد است و محدودیت سنی برای شرکت کنندگان وجود ندارد.

جوادیان زاده تصریح کرد: سیزدهمین دوره این جشنواره به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار و در شهریورماه با معرفی آثار برگزیده به کار خود پایان می‌دهد.

وی ادامه داد: این جشنواره در دو محور فرهنگ رضوی و سبک زندگی اسلامی و با هدف ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیتهای فرهنگی و هنری مرتبط با سیره اهل بیت علیهم السلام و همچنین بهره گیری از منابع معتبر دینی و احادیث و روایات مرتبط با فرهنگ رضوی برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بیان کرد: سیزدهمین جشنواره فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی در بخش اصلی شامل بخش داستانی کوتاه و بخش مستند کوتاه و همچنین در بخش جنبی شامل برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری، برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی است.

دبیر برگزاری جشنواره فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی، گفت: آخرین مهلت ارسال آثار علاقمندان تا 19 تیرماه جاری است و اسامی فیلم های منتخب جشنواره 28 مردادماه از طریق سایت اطلاع رسانی جشنواره اعلام می شود.

گفتنی است؛ اختتامیه سیزدهمین جشنواره فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی، 14 شهریور ماه با حضور مسئولان و هنرمندانی از سراسر کشور و با معرفی سه اثر منتخب در بخش داستانی و سه اثر منتخب در بخش مستند کوتاه در شهر یزد برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار