فرماندار یزد با اشاره به اهمیت فعالیت سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان نهادی مردمی و فرهنگی، گفت: ایجاد وفاق بین اقشار مختلف جامعه یکی از مهمترین رسالت‌های سازمان تبلیغات اسلامی در جامعه دینی است.
کد خبر: ۶۲۲۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰ 23 June 2018

«مصطفی سالاری» با اشاره به اهمیت فرا روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی و سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی(ره)، اظهار کرد: نقش روحانیون در اطلاع رسانی دینی و نهادینه کردن ارزش‌های انسانی و اسلامی حائز اهمیت است.

وی با بیان این‌که روحانیون همیشه نقش محوریت داشته و پل ارتباطی بین مردم و مسئولین نظام بودند، افزود:‌ نظام جمهوری اسلامی ایران متعلق به همه مردم است و همه باید از این برکت الهی در برابر مستکبران دفاع کنند.

فرماندار یزد تبعیت بی چون و چرا از مقام معظم رهبری را تنها را حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد:‌ سازمان تبلیغات اسلامی نهادی مردمی است و جایگاه مهمی در بین نهادهای فرهنگی دارد.

وی در پایان ایجاد وفاق بین آحاد جامعه را یکی از مهمترین رسالت‌های سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد و تأکید کرد: نهادهای وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی نظیر مدارس صدرا، شورای هیأت‌های مذهبی، کانون مداحان و مراکز قرآنی و فرهنگی باید بیش از پیش برای رسیدن به اهداف عالی انقلاب اسلامی تلاش کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار