بیست و سومین دوره مسابقات تکواندو دختران خردسال کشور عصر جمعه با قهرمانی تیم استان البرز در شهر شاهدیه شهرستان یزد پایان یافت و تیم های مازندران و تهران و توابع به ترتیب دوم و سوم شدند.
کد خبر: ۶۲۲۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵ 23 June 2018

این مسابقه ها که در پنج وزن پیگیری شد، تیم البرز با کسب سه مدال طلا ، 2 نقره و یک برنز و با 69 امتیاز قهرمان شد ، مازندران با تصاحب یک طلا، 2 نقره و سه برنز و 56 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و همچنین تیم تهران با یک طلا، 2 نقره و 2 برنز و 56 امتیاز عنوان سومی این مسابقات را بدست آورد.
این مسابقه ها از دیروز( پنجشنبه) 31 خرداد ماه 1397 با حضور 397 تکواندوکار دختر شامل 32 تیم از 31 استان در ورزشگاه 6 هزار نفری شاهدیه یزد به مدت 2روز برگزار شد.
ورزشکاران آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، تهران و توابع، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی ، رضوی و شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان ، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد در این رقابت ها حضور داشتند. 
همچنین در پایان رقابت های یادشده ، مسابقه های قرائت قرآن که همزمان با رقابت تکواندو کاران برگزار شد ، نادیا عابدینی از البرز عنوان نخست را به دست آورد، فاطمه زهرا محمدپور از چهارمحال و بختیاری بر سکوی دوم ایستاد و ریحانه مقامی از قزوین و آرزو کرمی از زنجان به صورت مشترک سوم شدند.
مسابقه های تکواندو بخش پسران نیز به مدت 2 روز و قبل از شروع رقابت های دختران در یزد برگزار شد که تیم های گیلان ، تهران و زنجان به ترتیب با67 ، 51 و 48 امتیاز اول تا سوم شدند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار