فرماندار بافق بر ضرورت واگذاری زمین برای ساخت اماکن ورزشی تاکید کرد و گفت: هزینه کردن در ورزش، سرمایه گذاری است و بسیاری از هزینه های اجتماعی را کاهش می دهد.
کد خبر: ۶۲۲۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲ 23 June 2018

محمد زاده رحمانی در نشست توسعه ورزش و فضای های ورزشی شهرستان بافق اظهار کرد: در اقتصاد باید هزینه کرد تا به سود رسید، در بسیاری از موضوعات فرهنگی از جمله ورزش هر هزینه ای شود نوعی سرمایه گذاری است چرا که بسیاری از هزینه ها را در آینده کاهش خواهد داد و موجب ایجاد جامعه ای سالم و با نشاط می شود.
وی با بیان اینکه هر سال در بودجه سالانه بخشی از هزینه های برای مبارزه با آسیب های اجتماعی مثل اعتیاد است افزود: در صورتی که اگر در گذشته در زمینه های فرهنگی و به خصوص ورزش سرمایه گذاری خوبی می شد، امروز علاوه بر شادابی بیشتر جامعه، اساسا بسیاری از این آسیب های اجتماعی کمتر بروز پیدا می کرد.
فرماندار بافق تصریح کرد: باید این امر، فرهنگ سازی و تبلیغ شود تا مردم به ورزش تشویق شوند و اگر همه مسوولان در امر ترویج ورزش مشارکت کنند، خیلی از آسیب های اجتماعی که همه با آن روبه رو هستیم، کاهش می یابد.
زاده رحمانی افزود: یکی از مسائلی که می تواند جامعه را به سمت پویایی و نشاط سوق دهد، اجرای برنامه های ورزشی در بین جوانان و نوجوانان است که لازمه آن ایجاد فضاهای ورزشی مناسب خواهد بود.
وی به اهمیت گسترش فضای ورزشی در شهرستان بافق اشاره کرد و گفت: سرمایه ‌گذاری در ورزش کاهش آسیب‌های اجتماعی، افزایش سلامت جامعه و کاهش بیماری و هزینه ‌های درمانی است.
این مسوول بیان کرد: با تلاش مسوولان شهرستان بافق در حوزه ورزش کارهای خوبی انجام شده و 2 سالن ورزشی جدید هم به بهره برداری رسیده اما هنوز کافی نیست و باید زمین های زیادتری برای ایجاد فضاهای ورزشی واگذار و اعتبارات لازم تخصیص یابد.
وی ابراز امیدواری کرد: با تخصیص زمین به هیأت های ورزشی بتوانیم گام موثری در زمینه افزایش سرانه فضای ورزشی شهرستان بافق برداریم و مشکل نبود فضای مناسب رشته های مختلف را حل کنیم.
در ادامه این جلسه حاضرین پیرامون انتخاب محل مناسب برای احداث مجتمع ورزشی و واگذاری زمین به هیأت های ورزشی بحث و تبادل نظر کردند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار