‌استاندار یزد در مراسم آغاز عملیات گازرسانی به روستاهای شهرستان مهریز گفت: ‌دولت توجه ویژه‌ای به روستاها داشته و در رابطه با زیرساخت‌های روستاها و خدمت‌رسانی به روستاییان اقدامات شایسته‌ای انجام داده است.
کد خبر: ۶۲۵۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵ 01 July 2018

 فاز اول عملیات اجرایی گازرسانی به روستاهای میانکوه و شیرکوه شهرستان مهریز ظهر امروز با حضور استاندار یزد، ‌معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، ‌مدیرکل حوزه استاندار، ‌مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری، ‌امام جمعه و فرماندار شهرستان مهریز و جمعی از مدیران استانی و شهرستان با اعتباری بالغ بر 200 ‌میلیارد ریال آغاز شد.

‌محمود زمانی قمی استاندار یزد در این مراسم با تقدیر از فرمانداری شهرستان مهریز و شرکت گاز استان برای اجرای پروژه گازرسانی به 27 روستای میانکوه و شیرکوه شهرستان، ‌بیان کرد: دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای به روستاها داشته و دارد و در رابطه با زیرساخت‌های روستاها و خدمت‌رسانی به روستاییان فعالیت‌های شایسته‌ای داشته که همه این موفقیت‌ها و توفیقات به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وی ‌با حساس خواندن شرایط کشور در این مقطع زمانی، ‌ادامه ‌داد: ‌امروز تمام بدخواهان ایران و انقلاب اسلامی با همه توان خود با حاکمان کم خرد و بی انصاف ‌آمریکا همراه و هم پیمان شده‌اند تا جمهوری اسلامی ایران را به ویژه در حوزه اقتصادی به چالش بکشند.

وی افزود: تک‌تک ما نیز وظیفه داریم کمر همت ببندیم، کمربند خدمت به مردم را محکم‌تر کنیم و در عمل پاسخ دندان‌شکنی به این زیاده خواهان بدهیم تا برای همیشه تاریخ پشیمان شوند.

استاندار یزد با تاکید بر کاهش برخی هزینه‌های غیرضروری در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان، ‌گفت: ‌دولت و نهادهای وابسته به آن باید در اصلاح الگوی مصرف و فرهنگ صرفه‌جویی و قناعت پیشتاز باشند و این فرهنگ را در جامعه ترویج دهند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار