مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برگزاري اختتامیه و آیین تجلیل از برگزیدگان دومين دوره كتاب سال يزد در روز پنجشنبه همين هفته خبر داد.
کد خبر: ۶۲۵۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴ 01 July 2018

«مجید جوادیان‌زاده» با اشاره به ارسال 430 اثر به دبیرخانه این جشنواره ،اظهار كرد: آثار در گروه‌های دوازده‌گانه از طرف موسسه خانه کتاب که داوران کتاب سال جمهوری اسلامی هستند، مورد بررسی و داوری قرار گرفته است.

به گفته وي، تجليل از برگزيدگان اين دوره پنجشنبه این هفته چهاردهم تیرماه به مناسبت روز قلم و ایام شهادت مرحوم آیت الله صدوقی در تالار فرهنگ یزد برگزار می‌شود.

مدير كل ارشاد استان ادامه داد: دومین دوره کتاب سال یزد «جایزه ویژه شهید صدوقی» با هدف یزد‌شناسی و تقدیر از آثار مرتبط با استان يزد راه‌اندازی شده و به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با همکاری موسسه خانه کتاب در تهران و مشارکت خانه فرهنگ شهید صدوقی برگزار مي‌شود.

وي مهمترین هدف این دوره را شناسایی و معرفی کتاب‌های برتر، کمک به اعتلای سطح دانش و فرهنگ مکتوب، معرفی و توسعه هویت فرهنگی، حمایت از ناشران، نویسندگان و پدیدآورندگان اعلام کرد.

جوادیان‌زاده در پايان نيز گفت: جایزه کتاب سال استان یزد یادمان شهید آیت الله صدوقی، براساس رویکرد توسعه فرهنگی-اجتماعی بنا نهاده شده است.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار