مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد گفت:به منظور صرفه جویی و مصرف بهینه آب طرح آب شیرین کن با اعتباری بالغ بر ۲۵میلیارد ریال در بافق اجرا می‌شود.
کد خبر: ۶۲۷۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰ 07 July 2018

اسلامی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد با اشاره به ایجاد تاسیسات آب شیرین کن با ظرفیت ۲۵لیتر در ثانیه در این شهرستان گفت:برنامه ریزی‌های لازم برای ایجاد آب شیرین کن با هزینه‌ای بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال در بافق به عنوان پایلوت این طرح انجام شده که در سال جاری اجرا می‌شود.

اسلامی افزود: آبفا استان در نظر دارد از امکانات محلی هر شهر در جهت تامین آب پایدار و آب شرب استفاده کند که در این شهرستان آب‌های غیرمتعارف قابل توجه است.

وی یکی از راهکار‌های اساسی تامین آب استان استفاده از ظرفیت‌های داخل دانست وتصریح کرد: در استان یزد مصرف غیرمتعارف آب نداشته و به دلیل گرمی هوا مصرف آب در تابستان دو برابر ماه‌های سرد سال است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد در رابطه با آب‌های انتقالی استان خاطر نشان کرد:بحث آب‌های انتقالی تابع بارش‌های موجود در هر منطقه است و به هر میزان که بارش ادامه پیدا کند انتقال آب دچار مشکل می‌شود و باید از منابع محلی استفاده کرد.

وی دیگر پروژه اساسی در حال انجام در بافق را تاسیسات فاضلاب عنوان کرد و گفت:این طرح توسط شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در حال اجرا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار