ريیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد سهم شهرستان مهریز از اعتبارات سه بخش تملک و دارایی و نفت و گاز را 172 میلیارد ریال اعلام کرد.
کد خبر: ۶۲۸۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸ 10 July 2018

 «سید مجتبی حسینی‌پور» در نخستین کمیته برنامه‌ریزی شهرستان مهریز سهم شهرستان مهریز از اعتبارات سه بخش تملک و دارایی و نفت و گاز را اعلام و از توزیع اعتبارات در ردیف‌های مختلف بین دستگاه‌ها خبر داد و گفت: با هدف توسعه زيرساخت‌ها و تامين امکانات لازم براي فعاليت‌هاي عمراني و رفاهي شهروندان در سال جاري، مبلغ 172ميليارد ريال بودجه به شهرستان مهریز اختصاص يافت.

وي با اشاره به رويکرد جديد دولت در مباحث بودجه‌ريزي و حرکت به سمت طرح‌هاي مشارکتي، تصريح کرد: دولت مصمم است در بودجه‌ريزي به سمت طرح‌هاي مشارکتي و بخش هاي غيردولتي حرکت شود.

اين مسئول با بيان اين که در اين جلسه شاخص‌هاي ارتقا اقتصادي و طرح‌ها به بحث گذاشته شده است، گفت: بيشترين ميزان اعتبارات سال 97 درحوزه بخش آموزشي و آموزش و پرورش براي شکوفايي مدارس دولتي، آب و ورزش در شهرستان‌ها اختصاص مي‌يابد تا شاهد توسعه همه جانبه در سال‌هاي آينده باشيم.

حسینی پور گفت: امسال مباحث حقوق شهروندي، استقرار ميزخدمت براي افزايش اعتماد و رضايت عمومي مردم و بحث‌هاي اشتغال‌زايي با جديت بيشتري دنبال خواهد شد.

«سید محمد رستگاری» فرماندار مهریز با تاکید بر تلاش مجددانه مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای جذب اعتبارات، عنوان كرد: مدیران باید با اطلاع دقیق از ظرفیت‌های قانون بودجه در بخش‌های مختلف برای جذب اعتبارات مورد نیاز تلاش و با همت والای خویش، همچون گذشته نقش مهم خود را در راستای توسعه و آبادانی شهرستان ایفا كنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار