مدیر کل کتابخانه‌های عمومی یزد و دبیر استانی هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از برگزاری آیین اختتامیه استانی این جشنواره در شهریورماه سال جاری به میزبانی شهر یزد خبر داد.
کد خبر: ۶۲۸۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶ 10 July 2018

«رقیه دوست فاطمی‌ها» با اشاره به همكاري دستگاه‌های فرهنگی استان در برگزاری ششمین و هفتمین دوره اين جشنواره، اظهار كرد: میزان مشارکت مردم استان در هفتمین دوره جشنواره با رشدی سه برابری، به 16 هزار شرکت‌کننده رسید و امیدواریم این عدد در سال جاری نیز رشد چشمگیری داشته باشد.

وی افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته و در راستای رسالت فرهنگی اداره کل کتابخانه‌های عمومی و سازمان فرهنگی اجتماعی وررشی شهرداری در حوزه کتاب و کتابخوانی، مقرر شده است آیین اختتامیه استانی جشنواره در سال جاری با مشارکت این دو دستگاه در اوایل شهریورماه برگزار شود.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان با اشاره به این که جشنواره هشتم در قالب فردی و خانوادگی و در سه گروه سنی کودک، نوجوان و بزرگسال برگزار می‌شود، گفت: در این دوره از جشنواره هفت کتاب ویژه این سه رده سنی معرفی شده که علاقه‌مندان می‌توانند با تهیه کتاب‌ها از کتابخانه‌های عمومی سراسر استان، در جشنواره شرکت کنند.

دبیر جشنواره کتابخوانی رضوی در استان یزد از امکان شرکت آنلاین در جشنواره نیز خبر داد و گفت: آن دسته از شهروندانی که تمایل دارند به صورت مجازی در جشنواره شرکت کنند می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره کتابخوانی رضوی به آدرس razavi.iranpl.ir ضمن کسب اطلاعات تکمیلی و دریافت فایل الکترونیک کتاب‌ها، به شکل آنلاین در مسابقات کتابخوانی این دوره شرکت‌ کنند.

به گفته دوست فاطمي‌ها، مهلت شرکت در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی تا 31 تیرماه سال جاری اعلام شده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار