شهردار مهریز گفت: سامانه 137 در مهریز به منظور ثبت شکایات، پیشنهادات و دریافت ایده‌های مطلوب در حوزه خدمات شهری و کاهش مراجعه‌هاي مردمی راه اندازی شد.
کد خبر: ۶۲۸۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹ 10 July 2018

«احمد آخوندي» در اين مورد عنوان كرد: نحوه ارائه خدمات مطلوب‌تر در جهت جلب اعتماد و مشارکت‌پذیری شهروندان مهریزی، از مهمترین اهداف راه‌اندازی این سامانه است.

وي افزود: با این سامانه می‌توان پاسخگوی مسائل و مشکلات مردمی بود تا از مراجعات مردمی به شهرداری کاسته شود.

آخوندي با بیان این که این سامانه با هدف خدمات‌دهی مطلوب به شهروندان و رفاه حال آنها راه‌اندازی شد، تاکید کرد: سیاست کلی شهرداری و مجموعه خدمات شهری دریافت، ارجاع و پیگیری و بازخورد پیام‌های شهروندان جهت پاسخگویی به آنها است.

منبع: ایسنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار