مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری ‌خواستار شد:
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری‌ یزد گفت: باید از ظرفیت‌های مشارکت مردمی و سازمان‌های مردم نهاد برای برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های فرهنگی و مذهبی به ویژه در مناسبت دهه کرامت استفاده کرد .
کد خبر: ۶۲۸۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۹ 10 July 2018

«‌فخرالسادت خامسی هامانه» در نشست هماهنگی استقبال از کاروان دو استقامت و ورزشکاران جاده ولایت که با حضور «مسعود شریعتی» مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از نمایندگان ادارات و فرمانداری‌های استان برگزار شد، با تاکید بر اهمیت استقبال باشکوه از این کاروان، ‌اظهار کرد: درآمیختگی ورزش در کنار ارزش‌ها می‌تواند آن را ماندگارتر و تاثیر آن را عمیق‌تر کند و دهه کرامت و مسیر جاده ولایت خود فرصتی مغتنم برای ایجاد این ارتباط است .

وی افزود: استفاده از ظرفیت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد در مراسم‌های استقبال از دوندگان کاروان جاده ولایت یک فضای فرهنگی و تبلیغی را ایجاد می‌کند، باعث گسترش این ظرفیت عظیم خواهد شد و مردم نیز نشان داده‌اند در اینگونه برنامه‌ها به صورت مستقل و خودجوش مراسم‌های باشکوه و بی‌نظیری برپا می‌کنند .

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استاندار‌ی، گفت: ترویج معنویت و عشق به ولایت از نتایج همایش دو استقامت جاده ولایت است که دستگاه های استان باید با همکاری و تعامل به خوبی از دوندگان استقبال و از این فضای ایجاد شده برای گسترش معنویت فرهنگ ولایت مداری در جامعه تلاش کنند .

«مسعود شریعتی» مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد، تصریح کرد: از ولادت حضرت معصومه (س) تا ولادت حضرت امام رضا (ع) به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده که فرصتی مناسب است تا شخصیت واقعی و تأثیرگذار حضرت امام رضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) برای همگان و به ویژه نسل جوان بیان شود .

وی ‌ادامه داد: این کاروان حرکت خود را از مرز شلمچه و با حضور بیش از 20 دونده آغاز می کند و تا مشهد مقدس ادامه می دهد و این افتخار برای استان یزد نیز وجود دارد که میزبان این عاشقان رضوی باشد .

شریعتی افزود: دوندگان جاده ولایت از ۲۳ تیرماه وارد استان یزد می شوند و در ابتدا مورد استقبال مردم شهرستان ابرکوه قرار خواهند گرفت که امیدواریم مسئولان و مردم شهرستان های ابرکوه، تفت، یزد، بافق و بهاباد که در این مسیر قرار دارند، با برنامه های گسترده و باشکوه خود از این دوندگان استقبال کنند .

گفتنی است؛ در این نشست مواردی جهت هماهنگی بیشتر دستگاه ها و برنامه های در نظر گرفته شده برای استقبال از دوندگان جاده ولایت مطرح و به تصویب رسید .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار