معاون سوادآموزی یزد تأکید کرد؛
معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش یزد، گفت: در فعالیت‌های سوادآموزی باید برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت تدوین شود.
کد خبر: ۶۲۸۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۸ 10 July 2018

«مرآت امین‌الرعایا» در گردهمایی مسئولان سواد آموزش شهرستان و مناطق استان، گفت: بزودی نامه وزیر محترم آموزش و پرورش از طریق استانداری به فرمانداران ارسال می‌گردد و امید است که ادارات آموزش و پرورش با هماهنگی با سایر اعضاء شورای پشتیبانی برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت شهرستانی برای سوادآموزی آن شهرستان تدوین نمایند .

وی با اشاره به ارزیابی انجام شده در سال از فعالیت‌های سوادآموزی سال 1396 ضمن تشکر از ادارات برتر،‌افزود: این ارزیابی بنا بر تاکید گروه بهبود سوادآموزی استان انجام شده و دستاوردهای مفیدی برای سوادآموزی داشته است و انشالله در سال 1397 هم انجام خواهد شد .

معاون سواد آموزی استان هم چنین در این گردهمایی با تاکید در به پایان رساندن کلاس‌های سواد آموزی سال 1396 از آغاز ثبت‌نام دوره‌های سوادآموزی و تحکیم سوادآموزی در سال 1397 خبر داد و خواستار دقت بیشتر همچون سال‌های قبل در ثبت نام سوادآموزان قرار گرفت و از مسئولین سواداموزی شهرستان و مناطق خواست اولویت اصلی خود را در جذب بیسوادان ایرانی علی الخصوص اولیاء دانش‌آموزان قرار دهند .

مرآت امین الرعایا در این گردهمایی با اشاره به طرح‌های نماز کلید بهشت و طرح آموزش رایانه گفت انشالله برنامه داریم که کل استان را در سال 1397 را در این دو طرح پوشش دهیم و منتظر ابلاغ از سوی سازمان مرکزی هستیم .

در این گردهمایی روسای ادارات و کارشناسان حوزه معاونت سواداموزی استان نیز برنامه های مرتبط با حوزه های تحت نظارت خود را در سال 1397 اعلام نمودند .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار