امام‌جمعه ابرکوه با اشاره به ضروت توجه به مولفه‌های اقتصاد مقاومتی، گفت: صنعت قالی‌بافی می‌تواند درزمینه توسعه مشاغل خانگی در استان یزد نقش مهمی ایفا کند.
کد خبر: ۶۲۸۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱ 11 July 2018

حجت‌الاسلام سید‌ابراهیم حسینی شامگاه سه‌شنبه در ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد با اشاره به اهمیت و جایگاه استان یزد ازنظر زیستی، گفت: از دیرباز بحث شرایط زیستی یزد و یزدی‌ها مشروط به این بوده است که یزدی‌ها اقتصادی بوده‌اند و در خصوص تبلور بخشی به جریان اقتصاد مقاومتی یزد انصافاً می‌تواند الگوی عملی در جهت عینیت بخشیدن به اهداف و آرمان‌های مقام معظم رهبری در بخش اقتصاد مقاومتی باشد.

وی افزود: راه‌اندازی صنعت قالی‌بافی در استان که دارای رونق کمی است، از اهمیت خاصی برخوردار است و می‌تواند در راستای اقتصاد مقاومتی گام‌های اساسی بردارد؛ لذا با توجه به ظرفیت خوبی که در استان یزد وجود دارد، می‌توان با راه‌اندازی این صنعت مشاغل خانگی را فعال کرد.

امام‌جمعه ابرکوه ضمن انتقاد از عملکرد برخی از مدیران در سطح استان یزد، خاطرنشان کرد: در حقیقت نسبت به کم‌لطفی برخی از مدیران گله‌مند هستیم؛ چنانچه فرمانداران بایستی بیشتر تلاش کنند تا مدیران کل در شهرستان‌ها حضورداشته باشند و ارائه گزارش دهند که برای توسعه شهرستان‌ها چه اقداماتی صورت گرفته است.

حسینی تأکید کرد: پیشنهاد بنده بر این است که فرمانداران استان یزد رابطه خود را با مردم در مساجد تقویت کنند؛ لذا در این راستا انتظار این است که با برنامه‌ریزی قبلی اعلام شود که در روز خاص، مدیر مدنظر در مساجد حضور پیدا می‌کند تا بتواند با مردم به صحبت بنشیند و نسبت به رفع مشکلات آن‌ها گام بردارد.

وی در پایان بیان داشت: امید دادن به مردم یکی از بزرگ‌ترین اهداف ما باید باشد؛ لذا در این شرایط باید به هر شکل ممکنی که است به مردم دلگرمی و امید ببخشیم که راهکار آن چیزی جز حضور در مساجد و همچنین تقویت فعالیت شوراها در شهرستان نیست.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار