معاون فرهنگی دادگستری یزد:
معاون فرهنگی دادگستری استان یزد با اشاره به تلاش دشمن برای ناامید کردن مردم، گفت: باید برای رخت بر بستن سایه یأس و ناامیدی از جامعه تلاش کرد.
کد خبر: ۶۲۹۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰ 11 July 2018

 محمدرضا عرشیان در کارگروه قضائی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان یزد که با حضور اعضای شورای قضایی استان برگزارشده بود، گفت: این کارگروه قضائی ازجمله اقداماتی است که در دستورالعمل کشوری به آن پرداخته‌شده است که به نقل تجربیات و بیان عملکردهای دستگاه‌های مربوطه در حوزه پیروزی انقلاب اسلامی می‌پردازد.

وی افزود: تمام تلاش ما در راستای برگزاری این کارگروه این است تا بتوانیم از مجموعه اقدامات صورت گرفته در این راستا، نمایشگاه کارگروه قضائی را در جهت مجموع عملکرد قضایی استان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر داشته باشیم تا بازخورد خوبی را در جامعه در پی داشته باشد و همچنین درصددیم تا توانایی‌های خوبی که دستگاه‌های قضایی در طول ۴۰ سال پیش روی انقلاب ارائه داده‌اند را نمایش دهیم.

معاون فرهنگی دادگستری استان یزد با اشاره به اهمیت جلب اعتماد مردم در شرایط کنونی، اظهار داشت: در حال حاضر بایستی سایه یأس و ناامیدی در جامعه رخت برکند و کمرنگ شود تا بتوانیم دشمن را از اهداف خویش ناامید سازیم؛ همچنین باید توجه داشت که مهم‌ترین دستور این جلسه، دستاوردهای عملکرد سازمان‌های مربوطه در طول ۴۰ سال انقلاب است.

عرشیان بابیان اینکه شناخت آسیب‌ها و بیان توضیحات و عملکردها در راستای چهل سالگی انقلاب اسلامی و مقایسه آن‌ها کنار یکدیگر دارای اهمیت ویژه‌ای است، تصریح کرد: درواقع چهل سالگی انقلاب دارای عمر عظیمی است و رشد و کمال انقلاب را بازگو می‌کند؛ لذا انقلاب اسلامی ایران در طول این ۴۰ سال در وادی کمال قرارگرفته است که باید مورد ارزیابی قرار گیرد.

این مقام مسئول، انقلاب اسلامی ایران را امانت و ودیعه الهی عنوان کرد و بیان داشت: در حال حاضر بایستی برای حفظ انقلاب اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم؛ چراکه تمام دغدغه دشمن در شرایط کنونی ضعف و نابودی انقلاب است و همواره آن‌ها درصدد این هستند که چهل‌سالگی انقلاب در سال جاری نتوانیم جشن بگیریم و انقلاب را ضعیف جلوه دهند که ما بایستی این آرزوی آن‌ها را به گور ببریم.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی بایستی تمام تلاش ما بر این باشد که انقلاب را مانند گذشته ماندگار نگه‌داریم و از همه تنگنا‌ها عبورش دهیم؛ لذا امید است که در حال حاضر بتوانیم از همه سختی‌ها عبور کرده و عرصه را برای دشمن تنگ سازیم که این مهم درگرو درصحنه بودن و جدیت در برنامه‌ها و همچنین تبعیت و پیروی از ولایت‌فقیه است که در این صورت به پیشرفت و تعالی جامعه منجر می‌شود.

معاون فرهنگی دادگستری استان یزد با تأکید بر اینکه دستگاه قضایی استان در راستای آرمان‌های انقلاب لحظه‌ای کوتاهی نکرده است، اذعان کرد: هیچ‌گاه دستگاه قضائی استان یزد از این مهم غافل نبوده است؛ همچنین یکی از مهم‌ترین دستاوردهای دستگاه قضایی، ایجاد امنیت و ثبات در جامعه است که خوشبختانه امروزه آرامش و ثبات احساس امنیت در جامعه وجود دارد که ارکان مهم آن را می‌توان در دستگاه‌های قضائی جستجو کرد که با جدیت وارد عمل شده‌اند.

عرشیان ادامه داد: در حال حاضر تمام دغدغه ما این است که در راستای اهتمام و جدیت تمام در جهت اجرای احکام و موازین و حدود الهی اقدامات گسترده‌‌ای را انجام دهیم؛ همچنین در راستای تلاش و جدیت در راستای پیشگیری از وقوع جرم اهتمام ویژه‌ای صورت گرفته است.

این مقام مسئول در پایان اضافه کرد: در حال حاضر خوشبختانه توانسته‌ایم به‌طور نسبی در راستای اهداف عالی انقلاب، رهبری و قوانین و مقررات انقلاب اسلامی ایران انجام‌وظیفه کنیم و در جهت استحقاق حق مردم و همچنین برقراری عدالت در جامعه فعالیت‌های گسترده‌ای را داشته باشیم که بسی جای افتخار است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار