رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد، علنی کردن برخورد با قانون‌شکنان در هر عرصه‌ای ازجمله سکه و دلار را از راه‌کارهای اعتمادسازی مردم دانست.
کد خبر: ۶۲۹۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶ 11 July 2018

 حجت‌الاسلام محمد فخرالدینی در کارگروه قضائی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان یزد با اشاره به اهمیت چهل‌سالگی پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: در استان یزد شهدای بزرگ زیادی تقدیم این انقلاب شده‌اند و قطعاً این بزرگواران که در سطح کشور نیز بسیار زیاد هستند؛ لذا در شرایط کنونی بایستی مشخص شود که چه میزان از منویات امام راحل و شعارهای انقلاب به وقوع پیوسته است.

وی بابیان اینکه نقش بارز شهدا ازجمله شهید صدوقی در تداوم انقلاب اسلامی و تحقق آرمان‌های آن بر کسی پوشیده نیست، افزود: درواقع در تمام جوامع بشری ارزش‌هایی وجود دارد که بنیان اصلی فرهنگ آن جامعه را تشکیل می‌دهد که نقش این فرهنگ‌ها بر کسی پوشیده نیست؛ همچنین حقیقتاً انقلاب اسلامی ایران، مدلی شکست‌ناپذیر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد اظهار داشت: در حقیقت هر جامعه‌ای که به اسلام توجه داشته باشد، آن جامعه دربرگیرنده نور است. انقلاب اسلامی ایران باوجود تمام دسیسه‌های دشمن در ۴۰ سال اخیر توانسته سرافراز باشد که این مهم بسی جای افتخار است و در واقع این افتخار به انقلابی بودن مردم بازمی‌گردد.

فخرالدینی با تأکید بر اینکه تمام دغدغه ما در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این است که دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب را به رخ جهانیان بکشانیم، خاطرنشان کرد: دشمنان تمام تلاش خود را می‌کنند تا جمهوری اسلامی ایران را ناکارآمد به جهانیان جلوه دهند تا کشورهای دیگر جمهوری اسلامی ایران را الگوی خود قرار ندهند؛ لذا وظیفه ما این است که در این شرایط در مقابل دسیسه‌های دشمن ایستادگی کنیم.

این مقام مسئول، جمهوری اسلامی ایران را نمود یک انقلاب حقیقی عنوان کرد و بیان داشت: چشم‌وچراغ این انقلاب قوه قضائیه در کشور است؛ همچنین اعتمادسازی در بین آحاد جامعه از اهمیت خاصی برخوردار است که بایستی نسبت به این موضوع اهتمام ویژه‌ای صورت گیرد؛ چراکه دشمن درصدد تضعیف اعتماد مردم نسبت به انقلاب است.

وی، علنی کردن برخورد با قانون‌شکنان در هر عرصه‌ای ازجمله سکه و دلار را از راه‌کارهای اعتمادسازی مردم دانست و تأکید کرد: بایستی با قانون‌شکنان برخورد جدی شود تا اعتماد و امید که دو رکن اساسی در حفظ انقلاب هستند، در بین مردم نهادینه شود؛ لذا در این راستا یک حرکت انقلابی از سوی قوه قضائیه انتظار می‌رود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در پایان اضافه کرد: چهل‌سالگی انقلاب اسلامی ایران باید به‌گونه‌ای بازخوانی شود که تأثیرات آن در جهان برای همگان مشخص شود؛ همچنین باید توجه داشت که دشمن برای همه تشکل‌های جمهوری اسلامی ایران دارای هدفی مشخص و از قبل تعیین‌شده است تا انقلاب را به هر صورتی که شده دچار شوک سازد که ضرورت دارد این آرزوی دشمن سرکوب شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار