واکنش ابوترابی عضو شورای شهر یزد:
عضو شورای شهر یزد با اشاره به اینکه همه اعضای شورای شهر باید جوابگوی مردم باشند؛ بیان داشت: آوردن دلایلی چون بررسی گزارش های مالی شورای شهر چهارم در سال 94 نمی تواند تاخیر چندماهه در ارائه گزارش های مالی را توجیه کند.
کد خبر: ۶۲۹۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰ 12 July 2018

محسن ابوترابی در گفتگو با خبرنگار تابناک یزد با اشاره به اینکه شهرداری باید طبق قوانین هر 6 ماه یک بار هزینه و درآمد های خود را به اطلاع شورای شهر و مردم برساند؛ بیان داشت: علیرغم تذکری که به اعضای کمیسیون بودجه شورای شهر و شهرداری یزد دادیم اما متاسفانه این گزارش عملکرد مالی شهرداری نتوانست به نیکی شعار شفافیت سازی شورای پنجم را تحقق بخشد.
وی با تاکید بر اینکه اعضای شورای شهر و شهرداری باید در جهت شفاف سازی صورهای مالی بکوشند؛ عنوان کرد: حق مردم یزد است که در جریان مسائل مالی شهرداری که خود برای آن هزینه کرده اند؛ باشند.
عضو شورای شهر یزد با انتقاد بر اینکه توجیه کمیسیون بودجه شورای شهر پیرامون تاخیر 4 ماهه در ارائه گزارش درآمد و هزینه شش ماهه دوم شهرداری قانع کننده نیست؛ تصریح کرد: سیستم شهرداری و شورای اسلامی شهر، سیستمی هماهنگ است و آوردن دلایلی چون بررسی گزارش های مالی شورای شهر چهارم در سال 94 نمی تواند تاخیر چندماهه در ارائه گزارش های مالی را توجیه کند.
وی با تاکید بر اینکه حق مردم را در شعار ها مطرح نکنیم؛ افزود: همه ما باید جوابگوی حق مردم باشیم و نقدهایی که نسبت به این مهم از شورای شهر پنجم می شود؛ سازنده است و می توانیم به وسیله آن درصدد رفع این ضعف بر آییم.
ابوترابی با بیان اینکه رعایت قوانین وظیفه هرشخصی است؛ افزود: همه خدمتگزاران مردم باید به این مهم وفادار باشند و در رعایت و انجام آن بکوشند.
وی در آخر خواستار پیگیری رسانه ها، مطالبه شهروندان یزدی و نظارت نهاد های بازرسی نسبت به حق قانونی مردم در آگاهی از گزارش های مالی شهرداری شد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار