مدیرکل روستایی استانداری یزد:
مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری یزد با اشاره به ییلاقی بودن دهستان میانکوه و روستای منشاد مهریز بر ضرورت راه اندازی پایگاه اورژانس و ساخت باند پرواز بالگرد در این مناطق تاکید کرد.
کد خبر: ۶۲۹۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳ 12 July 2018

محمود زارع،در جلسه ای با حضور مدیرکل منابع طبیعی یزد ، فرماندار مهریز ، بخشدار مرکزی و دهیار روستای منشاد به حضور زیاد مسافران و گردشگران به مناطق ییلاقی در طول سال و به خصوص فصل تابستان در دهستان میانکوه مهریز اشاره و افزود: وجود نقاط حادثه خیز در جاده منشاد به خوبی ضرورت وجود پایگاه اورژانس و بالگرد در مواقع ضروری را نشان می دهد.
وی ادامه داد: دستگاه های اجرایی مرتبط با موضوع باید با همکاری فرمانداری و پیگیری بخشداری و دهیاران منطقه هرچه سریعتر زمینه لازم برای ساخت اورژانس و باند بالگرد در دهستان فراهم کنند.
همچنین محمدرضا آخوندی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری یزد با اشاره به اهمیت ساخت پایگاه اورژانس در منطقه، آمادگی این اداره را برای واگذاری زمین اعلام و گفت: ساخت این مرکز می تواند منشاد و روستاهای تابعه را در مناطق ییلاقی پوشش دهد.
فرماندار مهریز با تاکید بر اهمیت و ضرورت راه اندازی اورژانس و ساخت باند بالگرد در منشاد بر تسریع موضوع توسط دستگاه های اجرایی استان تاکید کرد.
سیدمحمد رستگاری اظهار داشت: مسوولان منطقه آمادگی خود را برای انجام این کار مهم و حیاتی با همکاری مسوولان استانی که جزو مطالبات مردم است انجام می دهند.
روستای منشاد با 2 هزار نفر جمعیت در دهستان میانکوه و 20 کیلومتری شهر مهریز قرار دارد.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار