مرحله نهایی مسابقات اسکواش قهرمانی لیگ برتر و دسته اول باشگاه های کشور، عصر چهارشنبه در 2 بخش آقایان و بانوان در خانه اسکواش یزد آغاز شد.
کد خبر: ۶۲۹۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶ 12 July 2018

در این مسابقات 250 ورزشکار در قالب 30 تیم به مدت یک هفته رقابت های خود را به تفکیک برگزار و تیم ها و نفرات برتر انتخاب و تجلیل می شوند. 
در اولین روز مسابقات در لیگ دسته اول ، تیم ‌پالایش نفت آبادان سه بر صفر بر تیم پارس اندیش خرم آباد غلبه کرد و همچنین تیم قهرمانان سانچی تهران با نتیجه مشابه توکا البرز را شکست داد. 
در لیگ برتر آقایان ، تیم های یزد الیور ، اسکواش نوین یزد ، دبیری تبریز ، ملوان نیروی دریایی ، مناطق نفت خیز جنوب ، دکتر علی جعفری گیلان ، اراک اسکواش و کیش اسکواش حضور دارند .
همچنین تیم های سنندج ، پالایش نفت آبادان ، بیمه آسیا زنجان ، پارس اندیش خرم آباد ، آنکولوژی گیلان ، قهرمانان سانچی و توکا البرز در لیگ دسته اول آقایان با هم به رقابت می پردازند.
در بخش بانوان ، تیم های اراک اسکواش ، دبیری تبریز ، ماتریس یزد ، شرکت ال ام ال اصفهان و ندای سلامتی و شادمانی گلستان در لیگ برتر و همچنین موسسه ورزشی یاران اصفهان ، بیمه آسیا زنجان ، پیوند اعضاء تهران ، هامون سیستان و بلوچستان ، آیندگان ، مهرگان و توکا البرز هم در لیگ دسته اول بانوان حضور دارند.
از استان یزد 2 تیم اسکواش مردان و یک تیم بانوان در لیگ برتر کشور بازی می کنند و هم اکنون 100 نفر هم در این رشته فعالیت دارند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار