رئیس جهاد کشاورزی استان یزد:
رئیس جهاد کشاورزی استان یزد از تصویب ۶۷۵ طرح اشتغالزایی در حوزه دام استان یزد خبر داد.
کد خبر: ۶۲۹۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶ 12 July 2018

سید جمال سجادی‌پور در کارگروه تخصصی اشتغال استان یزد با اشاره به طرح‌های اشتغالزایی یزد در حوزه کشاورزی و دامداری اظهار داشت: تاکنون ۳۸ درصد تسهیلات پرداختی مربوط به حوزه دام بوده است.

وی افزود: ۶۸ طرح نیز در زمینه گلخانه ها مصوب شده که اشتغالزایی در این بخش نیز نسبت به تسهیلات پرداخت شده، قابل توجه است.

رئیس جهاد کشاورزی استان یزد ادامه داد: در بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی نیز ۶۲ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده که متقاضیان به راه اندازی صنایع تکمیلی ترغیب شده اند.

وی خاطرنشان کرد: ۴۵۶ طرح در بخش دام سبک با ۵۸ میلیارد تومان و ۶۸۹ نفر اشتغال و در بخش دام سنگین ۲۱۹ طرح با ۵۲ میلیارد تومان و ۴۶۱ نفر اشتغال تاکنون به تصویب رسیده است.

سجادی پور با بیان اینکه روزانه هزار و ۴۰۰ رأس دام در استان یزد کشتار می‌شود، بیان کرد: سالانه ۱۵۰ هزار دام سبک در استان یزد پروار و کشتار می‌شود.

وی افزود: در بخش دام سنگین در استان مشکل خاصی وجود ندارد، افزود: برای تأمین دام با مشکلی در شهرستان‌ها روبرو بودیم و خود متقاضی باید دنبال کند که در این زمینه شرکت‌ها پشتیبان را در این طرح در شهرستان فعال کردیم تا بتوانیم به قدری مشکلات را در حوزه کاهش دهیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار