کارگروه قضایی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با هدف بیان عملکرد‌های دستگاه‌های مربوطه و ارائه راهکار برای موفقیت‌های بیشتر برای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در یزد برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۹۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰ 12 July 2018

عرشیان معاون فرهنگی دادگستری کل استان یزد در کارگروه قضایی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب مهم‌ترین دستاورد قوه قضاییه را ایجاد امنیت و ثبات در جامعه دانست وگفت: تصویب قوانین و مقررات منطبق با قوانین الهی و شرعی، پیشگیری از وقوع جرم، اجرای عدالت و گسترش اخلاق دینی در بین دستگ‌های قضایی وحرکت انقلابی برای اعتماد سازی بیشتر مردم از وظایف دیگر قوه قضائیه است.

فخرالدینی با بیان اینکه علنی کردن برخورد با قانون شکنان در هر عرصه‌ای از جمله سکه و دلار یکی از راه‌های اعتماد سازی مردم است، افزود:باید با قانون شکنان برخورد جدی شود تا اعتماد و امید که دو رکن اساسی در حفظ انقلاب است در بین مردم ایجاد کند.

طالبی رئیس سازمان بازرسی استان گفت: امروزه باید در زمینه پیشگیری از فساد‌های اداری و کمترشدن سرگردانی‌های مردم فعالیت کنیم.

طالبی اظهارداشت: قوه قضاییه اقدامات خوبی در بحث امور خانواده، پیشگیری از وقوع جرایم سنگین، تربیت انجام داده که باید این اقدامات به نحو احسن به مردم معرفی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار