جانشین ناحیه مقاومت بسیج اردکان گفت: اردو‌های جهادی با هدف ایجادمعنویت بین جوانان در اردکان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۲۹۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰ 12 July 2018

سرهنگ هاتفی جانشین ناحیه مقاومت بسیج اردکان  با اشاره به برگزاری اردو‌های جهادی گفت:هدف از اردو‌های جهادی ایجاد معنویت بین جوانان، ایجاد ارزش‌ها و باور‌ها و انسان سازی وغنی نمودن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان است.

سرهنگ هاتفی افزود: خدمت رسانی، صرفه جویی در هزینه‌ها و کمک به توسعه روستاها‌ی محروم، کمک به دولت و تسهیل در سازندگی از اهداف عمده‌ای است که بسیج در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: اردو‌های جهادی طرح هجرت نیزدر سطح مدارس و آموزش و پرورش انجام می‌شود.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج اردکان با ارائه گزارش مختصری از فعالیت‌های سال گذشته تصریح کرد: ۱۵ مورد دوره‌های آموزشی مشاغل خانگی، بهداشت، دین و مذهب که با همکاری ادارات انجام گرفته یک هزار و ۵۳۰ نفر آموزش دیده اند.

این مقام مسئول اظهارداشت: اعطای ۱۲۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه و مشاغل خانگی به متقاضیان، جمع آوری کمک‌های نقدی به ۶۰ نفر با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ع) و اهدای ۵۰ بسته حمایتی به نیازمندان وکمک ۱۰ میلیون تومانی به آن‌ها کمک به زلزله زدگان در سال گذشته، تهیه ۲۰ مورد جهیزیه توسط خیران و واگذاری به نیازمند، از جمله موارد خدمات رسانی است.

سرهنگ هاتفی با اشاره به جلسات متعددی با ادارات مختلف در سطح شهرستان در جهت همکاری به منظور اجرای طرح هجرت دانش آموزی یادآور شد:تاکنون ۱۴۳ نفردانش آموز و ۲ هزار اردو برگزار شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار