معاون حمل و نقل راهداري يزد خبر داد؛
معاون حمل و نقل اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان يزد گفت: امسال خدمت رساني به زائران اربعين با برنامه‌ريزي مدون و مديريت بهتري نسبت به سال قبل انجام می‌شود.
کد خبر: ۶۲۹۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶ 14 July 2018

« محمد حاجي صفري» با بیان این‌که لازم است تدابير جدي‌تري از سوي دستگاه‌هاي مختلف براي خدمت رساني به زائران اربعین حسینی در زمان بازگشت به كشور انجام شود، اظهار کرد: تلاش مي‌كنيم وظايف خود را در راستاي خدمت‌رساني هر چه بهتر به زائران اربعين حسيني، به بهترين نحو ممكن به انجام برسانيم.

وی افزود : سال گذشته دو دستگاه كانكس توسط اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي استان يزد خريداري و تجهيز شد تا بتوانيم با استقرار تيم مناسب، بحث حمل و نقل زائران را به نحو مطلوبي انجام دهيم.

معاون حمل و نقل اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان يزد با اشاره به بازرسي فني اتوبوس‌هاي حامل زائران در چند مبدأ، گفت: در مسير رفت، اتوبوس‌ها هم در ترمينال‌ها و هم در مسير از نظر فني بازرسي مي‌شوند و در مسير برگشت نيز علاوه بر بازرسي‌هايي كه در مرز انجام مي‌شود، موكب‌هايي در فراغه مستقر خواهد شد تا هم استقبالي از مسافران و رانندگان صورت گيرد و هم اتوبوس‌ها دوباره بازرسي فني شوند.

حاجي صفري با اشاره به تصادف دو سال گذشته در محور اقليد ياسوج، بيان كرد: در حال حاضر آن مسير ناامن معرفي شده و تنها مسير امن از استان يزد، در حال حاضر مسير يزد شيراز می باشد.

وی تصریح کرد: گشت‌هاي محسوس و نامحسوس نيز با همكاري پليس راه در طول محورهاي مواصلاتي استان مستقر شده‌اند و اميدواريم امسال بتوانيم خدمات رساني را به شكل منظم‌تري در بحث حمل و نقل به زائران ارائه دهيم.

این مقام مسئول ادامه داد : در صورت بروز حادثه نيز، با حضور عملیاتی راهداران در مسيرهاي تردد اتوبوس‌ها، فرآیند حضور در محل حادثه با سرعت بالا انجام خواهد شد تا از بروز ترافيك و مشكلات بعدي جلوگيري شود.

معاون اداره کل راهداری استان یزد، خاطرنشان کرد: همچنين از ايجاد آمادگي های لازم براي اسكان و پذيرايي از مسافران در راه مانده در راهدارخانه ها و همچنين جايگزين كردن اتوبوس‌هاي سالم در صورت بروز نقص فني در اتوبوس‌هاي حامل زائران خبر داد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار