مسئول بسیج دانشجویی یزد خبر داد؛
مسئول بسیج دانشجویی استان یزد با اشاره به نقش دانشجویان در توسعه حوزه‌های مختلف مدیریت کشور،‌گفت:‌ امسال دهمین دوره طرح ولایت بسیج دانشجویی استان یزد با حضور 230 نفر از دانشجویان فعال در مشهد مقدس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۳۰۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۶ 15 July 2018

«سیدحسین راسخی» در نشست خبری که به منظور اعلام برنامه‌های بسیج دانشجویی برگزار شد، با بیان این‌که اجرای طرح ولایت از جمله برنامه‌های در دستور کار بسیج دانشجویی استان است،‌اظهار کرد:‌ این طرح با حضور 230 نفر از دانشجویان یزدی در دو بخش استانی و کشوری به میزبانی شهر مشهد برگزار می‌شود.

وی توانمندسازی نیروهای بسیج در مباحث بصیرتی، تقویت نقش آفرینی در سطح دانشگاه‌ها و تربیت مربیان حلقه صالحین از جمله اهداف برگزاری طرح استانی و کشوری ولایت است.

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد در ادامه با بیان این‌که امسال دهمین دوره استانی و 24 دوره کشوری طرح ولایت برگزار می‌شود،‌گفت: اضافه شدن طرح ولایت دانشگاهیان از جمله برنامه‌های آینده بسیج دانشجویی یزد برای سال‌های آینده است.

راسخی مباحث معرفتی، بصیرتی، مهارتی و تشکیلاتی را چهار محور اصلی طرح ولایت در استان و کشور دانست و بیان کرد: اداره طرح ولایت کاملا دانشجویی است.

این مقام مسئول برگزاری ادوهای جهادی را از دیگر اقدامات انجام شده و در دست اجرایی بسیج دانشجویی استان یزد عنوان کرد و افزود: امسال 700 دانشجو در قالب 40 تیم جهادی به مناطق محروم استان و کشور اعزام می‌شوند.

وی با بیان این‌که زنده کردن روحیه امید به انقلاب مهمترین هدف برگزاری اردوهای جهادی است، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در مورد اردوهای جهادی فرموند: حضور دانشجویان در مناطق محروم، نماد تجسمی آیه شریفه قرآن کریم است.

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه های سیاسی بسیج دانشجویی، تصریح کرد:‌ برگزاری جلسات متعدد به منظور ارائه راهکارهای رفع مشکلات و مطالبه‌گری از مسئولان مهمترین اقدام شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان یزد است.

راسخی راه‌اندازی اندیشگاه‌های دانشجویی تحت عنوان دبیرخانه کرسی‌های آزاد اندیشی را از دیگر اقدامات انجام شده بسیج دانشجویی استان یزد دانست و بیان کرد:‌ قرارگاه شهید احمدی روشن و شهید تهرانی مقدم دو تشکل فعال استان یزد هستند که در مباحث علمی، تربیت کادر و پژوهش‌های موضوعی فعالیت دارند.

وی در پایان با اشاره به پیام شهید بهشتی در مورد ویژگی دانشجویان،گفت: دانشجو موذن انقلاب است و اگر خواب بماند نماز امت قضا می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار