فرماندار مهريز:
فرماندار شهرستان مهريز در نشست كارگروه اقتصاد مقاومتي اين شهرستان با تاكيد بر اين كه بی‌تفاوتی مدیران نسبت به مسائل مختلف اصلاً قابل قبول نیست، گفت: باید سیاست‌ها، دستاوردها و دستورالعمل‌های دولت دقیق در شهرستان اجرا شود.
کد خبر: ۶۳۰۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲ 16 July 2018

«سید محمد رستگاری» در اين نشست كه با حضور امام جمعه و مديران دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان در سالن شهيد رجايي فرمانداري مهريز برگزار شد، بيان كرد: مدیران اجرایی با تعامل و فعالیت بهتر و همفکری بیشتر باید گره‌های مردم را باز کنند و توجه خاصي به اقشار کم درآمد جامعه و حل مشكلات آنها داشته باشند.

وي افزود: مدیران دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان با بررسی و پیگیری، از تنش‌ها و گرفتاری‌هایی مردم جلوگيري كنند و نقش مهمی را در آرامش و امنیت شهرستان ايفا كنند.

فرماندار گفت: اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری، تولید و اشتغال باید سرلوحه برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری مدیران در سالجاری قرار گیرد که رسالتی مهم است.

وي افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با پیگیری و نامه‌نگاری‌های لازم در پیشرفت زودتر طرح‌ها اقدام و به عنوان نماینده دولت تدبیر و امید، سیاست های درست را بر اساس منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات ريیس جمهوری اجرا کنند.

رستگاري یادآور شد: مردم باید عملکرد نظام را بدانند و رسانه‌ها در اطلاع‌رساني در اين امر نقش مهمي دارند.

فرماندار مهريز در بخش ديگري از سخنانش با تاكيد بر اين كه همه مدیران دستگاه‌ها و بانک‌ها باید دغدغه اشتغال را داشته باشند، اظهار كرد: اشتغال بايد دغدغه همگی باشد و از جان خود در این راه مایه بگذارند تا هر روز امید را بیش از پیش در دل مردم زنده کنند.

وي همچنين بیان کرد: بی‌تفاوتی مدیران نسبت به مسائل مختلف اصلاً قابل قبول نیست و باید سیاست‌ها، دستاوردها و دستورالعمل‌های دولت دقیق در شهرستان اجرا شود.

رستگاری در پايان نيز خاطرنشان كرد: مدیران باید انتقاد‌پذیر باشند و از تخریب دیگر دستگاه‌ها پرهیز کنند و اگر مشکلی باشد باید بین خودشان حل و فصل شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار