نماینده مردم استان یزد در مجلس خبرگان رهبری در سالروز میلاد باسعادت حضرت معصومه(س) 40 جلد کتاب «کاشف‌الحق» را به کتابخانه‌های عمومی استان اهدا کرد.
کد خبر: ۶۳۰۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶ 16 July 2018

 آیت‌الله «ابوالقاسم وافی» نماینده مردم استان یزد در مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در سالروز میلاد باسعادت کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه(س) و آغاز دهه کرامت، 40 جلد کتاب گزیده «کاشف‌الحق؛ در اثبات امامت علی بن ابیطالب(ع)» را به کتابخانه‌های عمومی استان یزد اهدا کرد.

وی در جریان اهدای این تعداد کتاب به کتابخانه‌های عمومی، در یادداشتی به مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان، ضمن تبریک ولادت پربرکت بانوی کرامت و الگوی فضیلت و عفاف، حضرت فاطمه معصومه(س) برای دوست فاطمی‌ها و همکاران وی در ارائه خدمت برای ارتقای سطح فرهنگی جامعه و تشویق اقشار مختلف به ویژه نوجوانان و جوانان به مطالعه کتاب‌های سودمند و آموزنده، آرزوی توفیق کرده است.

آیت‌الله وافی در این نامه با اشاره به اهدای 40 جلد کتاب گزیده «کاشف‌الحق» در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، موفقیت همه مردم و مسئولان را در پاسداری از ارزش‌های اصیل اسلامی و معارف بلند اهل بیت عصمت و طهارت(ع) از درگاه الهی مسئلت کرده است.

گزیده کتاب «کاشف‌الحق؛ در اثبات امامت علی بن ابیطالب(ع)» منسوب به معزالدین اردستانی، به کوشش آیت‌الله رضا استادی تألیف شده و در 10 فصل به بیان فضایل مولای متقیان، علی(ع) و اثبات امات و ولایت ایشان پرداخته است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار