رييس سازمان مديريت يزد وعده داد؛
رييس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان يزد ابراز اميدواري كرد كه تخصيص اعتبارات سال جاري حداقل 50 درصد باشد.
کد خبر: ۶۳۰۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵ 16 July 2018

«سيدمجتبي حسيني‌پور» در نشست كميته برنامه‌ريزي شهرستان خاتم با تصريح بر اين نكته كه تصورات و نحوه فكر كردن به اقدامات انسان جهت مي‌دهد، بيان كرد: اين كه مدام از خاتم به عنوان شهرستان محروم ياد شود، اين مسئله را تلقين مي‌كند كه نمي‌شود براي توسعه اين شهرستان گام موثر برداشت.

وي افزود: خوشبختانه شهرستان خاتم هنوز بكر است و مي توان توسعه پايدار را بطور صحيح در آن طراحي كرد.

رييس سازمان مديريت استان گفت: شهرستان خاتم مي‌تواند مركز تامين و پشتيباني نهاده‌هاي كشاورزي سه استان باشد و از ظرفيت‌هاي گردشگري درياچه بختگان استفاده كند.

حسيني‌پور در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره جدول توزيع اعتبارات، گفت كه اميدواريم اعتبارات سال‌جاري حداقل 50 درصد تخصيص يابد.

وي گفت: دولت بناي خود را براي توسعه طرح‌هاي مشاركتي گذارده و وزن طرح‌هاي با اعتبار دولتي صرف، در حال كاهش است.

اين مسئول با اشاره به اعتبار حدود 29 ميليارد توماني اين شهرستان پيشنهاد داد تا دستگاه‌هاي اجرايي با تفاهم و تعامل زمينه بهره‌برداري چند طرح بزرگ را تا پايان سال در اين شهرستان فراهم آورند.

رييس دستگاه برنامه‌ريزي استان به اعتبارات قانون استفاده متوازن اشاره كرد و گفت: اعتبارات قانون متوازن در قالب 17 شاخص و به شهرستان‌هايي با شاخص‌هاي پايين تر از ميانگين كشوري اختصاص مي‌يابد كه شهرستان خاتم از آن بهره‌مند است.

وي با تاكيد بر برگزاري حداقل چهار جلسه كميته‌هاي برنامه‌ريزي‌شهرستان ها در سال، گفت: لازم است درخصوص روند توسعه شهرستان نشست‌هاي تخصصي با توجه به روند توسعه ساير شهرستان‌ها برگزار شود و اين مهم يكي از وظايف كميته برنامه‌ريزي است.

حسيني‌پور همچنين برنامه‌ريزي و تصميم‌گيري درخصوص تهديدات احتمالي ناشي از وضع تحريم‌هاي جديد را از وظايف اين كميته در سطح شهرستان عنوان كرد.

نماينده سازمان اداري و استخدامي در استان در بخش ديگري از سخنان خود با تاكيد بر اين كه اقدامات ما بايد در جامعه تأثير مثبت خود را بگذارد، گفت: اقدامات دستگاه‌ها بايد معطوف به اثر باشد نه اين كه صرفا به اقدامات درون دستگاهي بسنده شود.

وي گفت: بسياري از مشكلات داخلي، محصول كم تدبيري ماست و بايد با تدبير از مشكلات داخلي و خارجي كاست.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار