مدیرکل مدیریت بحران به همراه مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان با حضور در مرکز pc آیت الله شهید صدوقی(‌ره) ‌یزد از نزدیک در جریان فعالیت‌های این مرکز قرار گرفتند .
کد خبر: ۶۳۱۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰ 18 July 2018

«هادی هادی‌نسب» در جریان بازدید از مرکز pc استان، ارتباطات را زیرساخت توسعه دانست و بر افزایش ظرفیت‌های مخابراتی استان تاکید کرد.

وی پایداری ارتباطات در زمان وقوع بحران را مهم دانست و افزود: ارتباطات سریع و امن در زمان بحران، لازمه مدیریت است و اگر ارتباطات برقرار نشود، خسارات‌‌ها جبران ناپذیر خواهد بود .

مدیرکل مدیریت بحران استاندار یزد از مدیران حوزه ارتباطات استان خواست تا آمادگی و پیش بینی لازم جهت مقابله با پیش آمدها در زمان وقوع بحران را داشته باشند .

هادی نسب با تاکید بر برگزاری مانور در این رابطه گفت: برگزاری مانور می‌تواند بسیاری از اشکالات غیرقابل پیش بینی در زمان بحران را مرتفع نماید .

«اکرم فداکار» مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان نیز با اشاره به مصوبه کارگروه فناوری اطلاعات و ارتباطات مدیریت بحران برای بازدید و ارزیابی مرکز pc ادامه داد: این بازدید به منظور آشنایی مدیران حوزه مدیریت بحران استان با عملکرد و فعالیت های مرکز ارتباطات زیرساخت صورت گرفته است .

وی جایگاه استان یزد در پایداری ارتباطات مخابراتی در سطح کشور را خوب ارزیابی و از عملکرد کارکنان این مرکز قدردانی کرد .

مدیرکل ارتباطات زیرساخت استان در ابتدای این بازدید، گزارشی از وضعیت آمادگی و موضوعات بحرانی مرکز PC استان ارائه کرد.

پوشش همه ارتباطات مخابراتی استان و حفظ و حراست از پایداری شبکه از مهمترین مباحثی بود که ذوالفقاری در این مراسم ارائه کرد .

گفتنی است؛ بازدید از سالن‌های برق اضطراری مرکز PC ، دیدار و گفت و گو با کارکنان نگهداری مستقر در سالن‌ها و ارزیابی وضعیت موجود شبکه انتقال و دیتای زیر ساخت استان از دیگر برنامه‌های این بازدید بود .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار