مدیر کل ورزش و جوانان:
مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت: برگزاری دوره های آموزشی ، استعدادیابی و جذب حامیان مالی برای فرهنگ سازی و گسترش فعالیت های ورزشی از جمله نیازهاست که باید با همکاری بخش های اجرایی و رسانه ها برای رسیدن به اهداف مورد نظر تلاش کرد.
کد خبر: ۶۳۱۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶ 18 July 2018

مسعود شریعتی در مجمع انتخابات هیات بوکس یزد با بیان اینکه برای موفقیت در ورزش استان به همکاری همگانی نیاز داریم، افزود: برنامه ریزی مدون در کنار جذب حامیان مالی ، حمایت ها و همراهی سایر دستگاه ها در توسعه طرح های ورزشی و تربیت بدنی ضروری است.
وی ادامه داد: بوکس از جمله رشته های جذابی است که مورد اقبال افراد مختلف خصوصا جوانان استان قرار دارد و برای گسترش آن کارهای خوبی هم انجام شد، هیات های ورزشی باید بر تلاش های خود بیفزایند.
این مسئول بدون اشاره به آمار ورزشکاران رشته بوکس در سطح استان تصریح کرد: برگزاری دوره های دانش افزایی برای مربیان و داوران برای بالابردن سطح علمی اعضا و تعامل دست اندرکاران امر از جمله ضرورتهاست که باید پیگیری شود.
شریعتی خاطر نشان کرد: علاوه بر علاقه مندان ، ظرفیت های نسبتا خوبی هم در شهرستان های مختلف استان وجود دارد که برای جذب بیشتر مخاطبان و کسب افتخار در سطح استان و کشور باید همکاری ها بیشتر شود.
در مجمع انتخابات هیات بوکس استان یزد ، محمدرضا بهجتی تنها نامزد با هفت رای از 12 رای اعضا به مدت چهار سال دیگر در سمت خود ابقا شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار