فرماندار مهریز گفت: یکی از برنامه های مهم دولت تدبیر و امید که باید به عنوان یک دستورالعمل اساسی مدنظر مدیران دستگاه های مختلف اجرایی این شهرستان باشد، صیانت از حقوق شهروندی است.
کد خبر: ۶۳۱۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰ 18 July 2018

سید محمد رستگاری در نشستی با مدیران شهرستان افزود: حقوق شهروندی توسط دولت تدوین و به فرمانداری ها هم ابلاغ شد، رعایت حال مردم و ارباب رجوع و تلاش برای حل و فصل مشکلات آنها از جمله مهمترین محورهای اجرایی آن است .
فرماندار مهریز بیان کرد: مردم به خوبی دین خود را نسبت به انقلاب و نظام ادا کردند، مدیران هم باید طبق مقررات در حوزه کاری خود پاسخگوی سئوال ها ، مسائل آنها و برای رفع گره مشکل مردم تلاش کنند.
رستگاری در ادامه با اشاره به کاهش بارندگی و کمبود آب در پشت سدهای کشور تصریح کرد: با 10درصد صرفه جویی در مصرف برق می توان از میزان خاموشی ها در فصل تابستان جلوگیری کرد و اداره های شهرستان مهریز هم باید در مصرف انرژی به خصوص آب و برق دقت کنند.
در این نشست برخی مدیران به بیان دیدگاه های خود در خصوص صیانت از حقوق شهروندی ، ایجاد میز خدمت ، کاهش مراجعه مردم به دستگاه ها با بهره گیری از امکانات روز و همچنین حضور در میان مردم اشاره کردند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار