موج تخریب علیه فعالان رسانه ای حوزه آب استان یزد ادامه دارد
بعد از اینکه برخی رسانه ها در حوزه مشکلات بی آبی استان ورود کردند، تخریب هایی علیه آنها توسط برخی افراد صورت گرفت. اینک که صدا وسیمای یزد هم به این مسئله ورود کرده است، از این تخریب ها بی نصیب نماند و متهم به دریافت کمک مالی شد.
کد خبر: ۶۳۱۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹ 18 July 2018

به گزارش تابناک یزد، بعد از اینکه برخی رسانه ها در استان در حوزه مشکلات بی آبی استان ورود کردند، تخریب هایی علیه آنها توسط برخی افراد صورت گرفت. اینک که صدا وسیمای یزد هم به بحران آب یزد  ورود کرده و به جد در حال فعالیت است، از این تخریب ها بی نصیب نماند و متهم به دریافت کمک مالی شد.
بر این اساس پهلوانیان، مدیرکل مرکز صدا و سیمای یزد در کارگروه تخصصی آموزش و اطلاع رسانی مدیریت بحران در واکنش به این تخریب ها، گفت: این که برخی رسانه ها مدام بهانه تراشی می کنند و صدا و سیما را متهم به برخی رفتارها می کنند واقعیت امر این است که ما در مجموعه صدا و سیما معتقدیم هر کجا نیاز به مشارکت و همکاری ما باشد حاضریم با دل و جان کار کنیم و یک ریال هم از سوی دستگاه ها به ما پرداخت نمی شود.
پهلوانیان؛الزام مدیران دستگاه های مرتبط با حوزه آب برای ارائه گزارش به مردم از طرف مدیران ارشد استان و شفاف سازی دستگاه ها در این باره را حائز اهمیت دانست و گفت: وقتی ما مسئولان در خصوص عملکرد خود شفاف سازی نکنیم نمی توان انتظار داشت که عده ای در فضای مجازی هر آنچه دوست دارند مطرح نکنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار