عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تکذیب تیتر روزنامه همبستگی گفت: عنوانی که روزنامه همبستگی در موضوع پرونده آقای سپنتا نیکنام به اینجانب منتسب کرده است، کذب است.
کد خبر: ۶۳۲۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷ 20 July 2018

به گزارش «تابناک یزد»، حجت الاسلام مصباحی مقدم، با تکذیب تیتر روزنامه همبستگی گفت: عنوانی که روزنامه همبستگی در موضوع پرونده آقای سپنتا نیکنام به اینجانب منتسب کرده است، کذب است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجمع تشخیص مصلحت نظام؛ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: من به رسانه ها و خبرنگار این روزنامه گفتم که موضوع حضور اقلیت‌ها در شوراهای شهر و روستا و تعیین تکلیف وضعیت سپنتا نیکنام در دستور کار مجمع قرار داشته که در این جلسه با توجه به موضوعات دیگر دارای اولویت، فرصت طرح آن فراهم نشد و در جلسات بعدی به آن رسیدگی می شود.

غلامرضا مصباحی مقدم گفت: بنابر این درج تیتر این روزنامه که از قول من نوشته اند: پرونده سپنتا با نظر دبیر مجمع از دستور خارج شد، اشتباه و دروغ است و جا دارد که مدیران این روزنامه ضمن اصلاح رویه، از مخاطبین خود و دبیر و اعضای مجمع عذرخواهی کنند.

وی با ابراز تاسف از رویکرد برخی رسانه ها گفت: این قبیل اختلاف افکنی ها بین مسوولان و اقلیت های محترم دینی، راه به جایی نخواهد برد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار