عضو شورای شهر یزد طعمه جدید فرصت طلبان سیاسی؛
دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برخی با دروغ‌پردازی، محیط عقلانی تصمیم‌گیری را هدف قرار داده‌اند. برخی از آنها نه به ایران، نه به مردم ونه به اقلیت‌ها رحم نمی‌کنند و با سیاسی‌کاری فقط به دنبال منافع خود هستند. مهلت سه ماهه رسیدگی به پرونده سپنتا نیکنام تمام شده بود اگر رسیدگی به آن را تمدید نمی‌کردیم، نظر شورای نگهبان درباره پرونده عضو زرتشتی شورای شهر یزد قطعی و از دستور کار مجمع خارج می‌شد.
کد خبر: ۶۳۲۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷ 20 July 2018

به گزارش «تابناک یزد»، پست اینستاگرامی محسن رضايي دبیر تشخیص مصلحت نظام در خصوص موضوع سپنتا نیکنام:

در فروردین ماه، مهلت سه ماهه رسیدگی به پرونده سپنتا نیکنام تمام شده بود. اگر رسیدگی به آن را تمدید نمی‌کردیم، نظر شورای نگهبان قطعی و از دستور کار مجمع خارج می‌شد.

با پیشنهاد اینجانب و موافقت آیت‌الله شاهرودی، تمدید رسیدگی که طبق آیین‌نامه حداکثر یک سال می‌تواند باشد، انجام شد.

حل این نوع اختلافات به رأی دو سوم اعضای مجمع تشخيص مصلحت نظام نیاز دارد. به همین دلیل دو هفته پیش بین دوکمیسیون حقوقی و سیاسی مجمع، جلسه‌ای مشترک گذاشتم تا نظرات آنها به هم نزدیکتر شود.

با این همه، فضای شایعه پراکنی و غوغاسالاری که فرصت طلبان سیاسی به وجود می‌آورند، مایه برخی نگرانی‌هاست. این افراد با دروغ‌پردازی، محیط عقلانی تصمیم‌گیری را هدف قرار داده‌اند. برخی از آنها نه به ایران، نه به مردم ونه به اقلیت‌ها رحم نمی‌کنند و با سیاسی‌کاری فقط به دنبال منافع خود هستند.

 تلاش های محسن رضایی برای احقاق حق

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار