مصوبات ستاد راهبری اقتصادی مقاومتی استان یزد؛
ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی استان یزد امروز در سالن کوثر استانداری یزد به ریاست استاندار، برگزار شد و مصوباتی نیز داشت که از جمله آنها می‌توان به راه‌اندازی موزه نساجی در یزد اشاره کرد.
کد خبر: ۶۳۲۸۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵ 21 July 2018

به گزارش تابناک یزد، ظهر امروز پنجمین جلسه ستاد راهبری اقتصادی مقاومتی در سال ۹۷ به ریاست استاندار و با حضور جمعی از مدیران استانی برگزار شد و مصوباتی نیز به دنبال داشت.

ایجاد موزه نساجی با کمک شهرداری یزد و انجمن نساجی استان در مجموعه خانه صدرالعلما تا پایان سال جاری از مهم‌ترین مصوبات این جلسه بود.

بخشودگی جرائم مالیاتی واحدهای نساجی و تسهیل شرایط پرداخت مالیات توسط اداره کل مالیات استان یزد نیز از دیگر مصوبات این جلسه بود.

احیای هنرستان شهید ابراهیمی به عنوان تنها هنرستان تخصصی نساجی استان توسط آموزش و پرورش نیز در این جلسه مصوب شد.

پیگیری و هماهنگی برای تهیه پارچه مورد نیاز فرم مدارس استان از محصولات واحدهای نساجی داخل استان با همکاری اداره کل صنعت، معدن و تجارت و اداره کل آموزش و پرورش استان یزد نیز از مصوبات این جلسه بود که استاندار یزد بر اجرای بدون قید و شرط آن تاکید کرد.

در این جلسه همچنین مصوب شد، انجمن نساجی استان یزد با همکاری اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان و شهرداری یزد اقدام به ایجاد نمایشگاه دائمی صنعت نساجی در شهر یزد، تا پایان سال جاری کند.

در این جلسه همچنین شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد نیز موظف شد در اسرع وقت اقدامات لازم به منظور تعیین تکلیف و راه اندازی ناحیه صنعتی مریم آباد یزد را انجام دهد.

در این جلسه مقرر شد؛ با پیگیری و مساعدت معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان یزد، واحدهای موفق نساجی استان برای دریافت تسهیلات بانکی و اعطای کمک‌های فنی و اعتباری در سال جاری در اولویت قرار گیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار