رئیس فراکسیون ورزش مجلس:
رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به سرمایه گذاری 16هزار میلیارد تومانی ایرانی ها در صنعت اسب گفت: باید با تجاری سازی صنعت اسب و احیای حس خودباوری مانع خسارت مردم شویم.
کد خبر: ۶۳۲۸۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵ 21 July 2018

به گزارش تابناک یزد،«محمدرضا تابش» در نخستین همایش ملی نخبگان و فعالان صنعت اسب در یزد گفت: در راستای اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی این ظرفیت ایجاد 100هزار شغل در کشور دارد.

وی افزود: برای صیانت از حداقل 16هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری مردم در این صنعت ، باید خود آنها اختیاردار تصمیم گیر باشند و فدراسیون کار آموزش و جهادکشاورزی صرفا وظیفه حاکمیتی داشته باشند.

بنابه گزارش ایسنا-منطقه یزد، رئیس فراکسیون ورزش مجلس ، اتکا به ذخایر ژنیتیکی موجود کشور ، توجه به ظرفیتهای بخش خصوصی در سرمایه گذاری و پرهیز از تنگ نظری ، تثبیت نژادهای خوب و صنعتی کردن پرورش و تولید اسب را از راهکارهای حل مشکلات صنعت اسب عنوان کرد.

تابش با تأکید بر لزوم احیای حس خودباوری در مردم و میان پرورش دهندگان است و دوری از منافع فردی تصریح کرد: باید با تجاری و صنعتی کردن این صنعت زمینه رشد آن را فراهم کنیم.

نماینده اردکان با اشاره به وجود 220باشگاه با 6 هزار و 870رأس اسب و سرمایه گذاری 2هزار میلیارد تومانی در استان یزد گفت: اگر ظرفیت ثبت جهانی بافت تاریخی شهر یزد با صنعت اسب پیوند زده شود در تجاری سازی موفق خواهیم شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار