معاون عمرانی استاندار یزد:
عملیات گاز رسانی به دهستان‌های شیرکوه و میانکوه تفت با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، ‌فرماندار شهرستان تفت و جمعی از مسئولان در روستای ده بالا برگزار شد .
کد خبر: ۶۳۳۱۱۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶ 22 July 2018

«محسن صادقیان» در آیین کلنگ زنی گاز رسانی به دهستان های شیرکوه و میانکوه تفت، اظهار کرد: امیدواریم با گاز رسانی به ‌این دهستان ها و چند روستای دیگر در استان، ‌همه روستاهای استان از نعمت گاز بهره مند شوند .

وی سیاست دولت را در عرضه خدمت به مردم، ایجاد رضایت و رفاه اجتماعی عنوان کرد و افزود: همه ما مسئولان خدمتگزار مردم هستیم و برای خدمت به مردم حقوق می‌گیریم ولی نیازمند کمک آنها هستیم و بدون کمک مردم موفق نخواهیم شد .

‌معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: در ‌بسیاری از زمان‌ها برای مردم در روستاها خدمات انجام داده‌ایم بدون اینکه از نیاز اصلی آنها باخبر باشیم اما در این مدت در دیدارهایی که با مردم روستا داشته‌ام می‌دانم نیاز اصلی مردم روستا اشتغال می‌باشد و دغدغه اصلی روستاییان بیکاری است .

صادقیان از برنامه‌ریزی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری برای ایجاد اشتغال در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال برنامه‌ریزی با دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری برای تدوین برنامه انسجام و تقویت یکپارچگی روستاها هستیم تا بتوانیم برنامه‌ریزی را از داخل روستاها شروع نماییم و با حضور گروه‌های تسهیل گر در روستاها و ارتباط این گروه‌ها با مردم پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های روستایی شناسایی شود و به این معاونت ارسال گردد تا برای اعتبار سال آینده برنامه‌ریزی با محوریت اشتغال به‌گونه‌ای صورت گیرد که مردم نیز راضی باشند .

وی تصریح کرد: دومین برنامه این معاونت نیز ‌دادن تسهیلات ویژه روستایی برای ایجاد اشتغال در روستا می‌باشد که از برنامه‌های اصلی دولت تدبیر و امید است و امیدوارم با همکاری فرمانداران محترم و کارگروه اشتغال شهرستان‌ها تسهیلات به‌خوبی جذب شود و در ایجاد اشتغال پایدار روستایی مؤثر باشد .

«محمد محامدی» فرماندار شهرستان تفت نیز از آغاز انتقال خط لوله گاز از شهرستان مهریز به دهستان شیرکوه احساس خرسندی و بیان کرد: مردم دهستان های شیرکوه و میانکوه از این نعمت بهره‌مند خواهند شد و امیدوارم سرعت پروژه از پیش‌بینی انجام‌شده، بیشتر باشد .

‌ وی در پایان گفت: دهستان شیرکوه در روزهای تعطیل میزبان جمعیت بسیار زیادی از مردم استان ‌است و با پایان یافتن این پروژه مردم ١٨ روستای شهرستان‌های تفت و مهریز از این نعمت استفاده خواهند کرد .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار