پیش از ظهر امروز، طی مراسمی علی علیخانی به‌عنوان مدیرکل جدید راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد معرفی شد.
کد خبر: ۶۳۳۱۱۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶ 22 July 2018

آئین تودیع و معارفه مدیرکل جدید و قدیم راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد با حضور عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر ره و شهرسازی و جمعی از مسئولین استان یزد در مجموعه راه و ما یزد برگزار شد.

در این مراسم علی علیخانی به‌عنوان مدیرکل جدید راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد معرفی و از خدمات محسن صادقیان مدیرکل سابق راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد تجلیل شد.

مدیرکل جدید راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد در این مراسم گفت: استان یزد پل ارتباطی شرق به غرب و شمال به جنوب کشور است و ازلحاظ تولید و ترانزیت بار و مسافر از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است.

وی افزود: با توجه به جایگاه ویژه و برجسته حوزه راهداری و حمل‌ونقل یزد در کشور باید بستری مناسب، ایمن و مجهز برای فعالین حوزه حمل‌ونقل فراهم کنیم تا بتوانیم حمل‌ونقل روان و ایمن را داشته باشیم.

مدیرکل جدید راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد تأکید کرد: این موضوع می‌طلبد که همه مسئولین باکار مضاعف و دقت عمل بیشتر زمینه بهبود کیفیت خدمات‌رسانی در حوزه حمل‌ونقل و راهداری را فراهم کنند.

علیخانی تصریح کرد: درراه نیل به این هدف عالی از همه فعالین این حوزه می‌خواهم که برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم و کسب رضایت عمومی بیش‌ازپیش تلاش کنند. تاکنون زحمات زیادی در حوزه حمل‌ونقل استان یزد کشیده شده که امیدواریم این روند رو به رشد ادامه‌دار باشد و بتوانیم رضایت عمومی را جلب کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار