در نشستی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی موضوع اجرای طرح های صنعتی، توسعه طرح های عمرانی شهری و مشکلات شهرستانهای تفت،میبد،مهریز و بافق بررسی شد.
کد خبر: ۶۳۳۳۰۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱ 22 July 2018

به گزارش «تابناک یزد»، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: در نشستی موضوع تامین زمین در جهت توسعه طرح های عمرانی استان پیگیری شد.
عظیمیان افزود: در این نشست موضوع اجرای طرح های صنعتی در خارج از حریم که پس از سالها داخل محدوده قرار گرفته و معضلاتی را برای سرمایه گذاران و صنعتگران ایجاد کرده اند مطرح شد و مقرر شد این مشکلات مرتفع شود.
وی ادامه داد:همچنین شهرداری و اعضای شورای شهر بزد در این نشست درخواست هایی در بافت فرسوده و ایجاد طرح و توسعه فضاهای فرهنگی،ورزشی و عمومی داشتند که مقررشد اداره راه وشهرسازی استان به شهرداری در جهت توسعه طرح های عمرانی و شهری کمک کند.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: موضوعات کتابخانه مرکزی یزد،مصلا و باغات شهر یزد نیز از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ادامه داد:مشکلات شهرستانهای تفت،میبد،مهریز و بافق بررسی شد و قرار شد با پیگیری فرمانداران این شهرستان ها مشکلاتشان حل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار