مسئول کمیته سلامت زیر سایه خورشید استان یزد،گفت: همزمان با برگزاری جشنواره زیرسایه خورشید، 9 پایگاه سلامت در مناطق محروم استان با حضور خدام رضوی راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۶۳۳۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲ 23 July 2018

«صالح شریفی» با اشاره به برنامه‌های متعدد دهه کرامت در استان یزد، اظهار کرد: چهار ایستگاه سلامت در مناطق محروم شهرستان یزد و ۹ پایگاه سلامت در مناطق محروم استان به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت و با حضور خدام رضوی ایجاد شده است.

وی افزود: امسال راه‌اندازی و ارایه خدمات با همکاری جامعه بسبج پزشکی یزد بود که سعی شد از نظر مکان پایگاه‌های سلامت و هم طول درمان بیماران نیازمند برنامه‌ریزی‌ها و زمانبندی‌های خوبی انجام شود .

مسئول کمیته سلامت زیر سایه خورشید با اشاره به افتتاح چهار ایستگاه سلامت در شهرستان یزد،‌گفت: ایستگاه‌‌های سلامت دیگر شهرستان‌های استان یزد در طول جشنواره زیر سایه خورشید، با ورود خدام بارگاه رضوی به این شهرستان‌‌ها افتتاح می‌شود و به نیازمندان خدمات رایگان درمانی ارائه خواهد شد .

شریفی در پایان خاطرنشان کرد: این خدمات شامل ویزیت رایگان، فرانشیز، دستور بستری، تسهیلات آزمایشگاهی است و در واقع از صفر تا صد امکانان درمانی نیازمندان در این طرح به صورت رایگان انجام می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار