معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: امسال طرح هادی در 119 روستای این استان با 13 میلیارد ریال اعتبار اجرا می شود.
کد خبر: ۶۳۵۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷ 28 July 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ مجید تیموری  اظهار داشت: همچنین در این مدت (سال جاری) برای 31 روستای این استان نقشه طرح هادی تهیه می شود.

وی افزود: این اعتبار از محل بودجه تملک دارایی استان و نفت برای بازگشایی، برداشت موانع، زیرسازی، آسفالت، جدول گذاری، سنگ فرش، میدان سازی و همچنین ایجاد فضای سبز این تعداد روستاهای استان هزینه می شود.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام یادآور شد: سال گذشته 180 میلیارد ریال برای اجرای طرح هادی در روستاهای ایلام اختصاص یافت که از این میزان 70 میلیارد ریال آن تخصیص و در 65 روستای بالای 20 خانوار این استان اجرا شد.
تیموری از تهیه نقشه طرح هادی برای تمامی روستاهای بالای 20 خانوار استان خبر داد و گفت: تاکنون اجرای طرح هادی در سطح 340 روستای استان انجام شده است.

تیموری با اشاره به اینکه طبق قانون، هشت درصد اعتبارات استان برای اجرای طرح هادی روستایی باید به این اداره کل اختصاص یابد، گفت: امیدواریم تخصیص این اعتبار مصوب شود تا به طور منظم هر سال پرداخت شده و اجرای طرح هادی روستایی هر چه زودتر به اتمام برسد./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار